چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اولین دیدار حجت الاسلام و المسلمین موحدی آزاد دادستان کل کشور با قضات و دادیاران دادسرای دیوان عالی کشور برگزار شد.

انتظار به سر آمده است و پنچ قلوهای قزلسفلو به نام های (سارا، زهرا، مریم، احمد و محمد) 21 مرداد 1402 در بیمارستان بقیه الله به دنیا آمدند و مادر و پدرشان به دیدار آن‌ها رفتند.

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید به پرداخت وام اربعین از سوی بانک‌ها با سود 23 درصد واکنش نشان داد و آن را غیر عادلانه برشمرد.

برای شرکت در پیاده روی اربعین وسایلی نیاز است که هر زائری باید با خود به همراه داشته باشد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیامی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان بیمه سلامت، عدالت در خدمات سلامت رل مولفه مهم در تاسیس سازمان بیمه سلامت ایران دانست.

سخنگوی وزارت بهداشت، خبر استفاده عموم مردم از ماسک در اماکن عمومی را تکذیب کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی سواری که با همکاری همدستش تحت پوشش مسافرکشی بین شهری، مواد مخدر به شهر تهران منتقل می‌کردند، خبر داد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از امروز تا سه شنبه (22 تا 24 مرداد ماه) روند کاهش تدریجی دما و طی روزهای پایانی هفته افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

رئیس سازمان هواشناسی کشور ضمن هشدار درباره پدیده‌های سرمایشی و گرمایشی شدید به دلیل تغییرات اقلیمی و گرمایش زمین گفت: خرد بین المللی برای مقابله با این موضوع لازم است.

پیش‌بینی می‌شود وضعیت "فرابنفش" شهر تهران در ساعات میانی امروز با ثبت عدد 11 در شرایط خطرناک قرار گیرد.

حلزون نوعی نرم‌تن است که خواص زیادی دارد، تا آنجا که بسیاری در زمینه پرورش گونه‌های خاص آن برای درمان عوارض پوستی ورود کرده‌اند و حتی از این راه منبع درآمد و اشتغال آفرینی خوبی نیز رقم خورده است.

وزیر بهداشت، از رایگان شدن تمامی خدمات بستری و سرپایی سه دهک اول جامعه در مراکز و بیمارستان های دولتی خبر داد.

رئیس مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در خصوص مهم ترین دلیل بروز سندرم پس از کرونا، توضیحاتی داد.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در مورد خرید خودروهای دارای پلاک گذر موقت هشدار داد و گفت: معامله تمامی خودروهای گذر موقت در کشور ممنوع است و وجاهت قانونی ندارد.

آلودگی صوتی یکی از مصادیق مجرمانه است به همین دلیل سر و صدا در هر صورتی که باشد مجازات به همراه دارد.