دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

بحث بین موافقان و مخالفان طب سنتی همچنان ادامه دارد اما نقطه اشتراک رویکرد دو طرف، لزوم توجه به شواهد علمی است.

هایپرهیدروزیس عبارتی است که برای تعریق زیاد به کار می‌رود و عارضه‌ای پزشکی محسوب می‌شود. اگر درگیر هایپرهیدروزیس باشید پس می‌دانید چه علائم ناخوشایندی دارد.

اگر در شرایط خاص مثل سخنرانی عمومی دچار اضطراب بیش از حد می‌شوید که با لرزش، عرق کردن، خشک شدن دهان یا تپش قلب همراه است به اضطراب موقعیتی دچار هستید.

دیابت یا همان مرض قند، بیماری است که فرد مبتلا را سالها درگیر کرده و مبتلایان به این بیمای مزمن باید در طول زندگی دیابتیک خود، برخی مواد غذایی را مصرف نکرده و برخی را بیشتر مصرف کنند.

به گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران از روز دوشنبه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان گفت: درحال حاضر 70 درصد سرطان‌ها در کشور ما درمان می‌شود.

بعد از ظهر امروز خبر شهادت سرباز وظیفه رامین جوکار که به دلیل درگیری در کلانتری بیضا به شهادت رسید، به خانواده وی اعلام شد.

بر اساس پایانه مرزی کشور عراق نرخ مصوب کرایه های طرف عراقی اعلام شد.

محققان در مطالعات خود به این نتیجه رسیدند عینک‌هایی که نور آبی رایانه‌ها را مسدود می‌کنند ممکن است آن‌قدرها هم مفید نباشند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران از بازداشت مشاور املاکی قانون‌شکن خبر داد.

مدیر کل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: دامپزشک پس از کالبدشکافی علت مرگ را ناشی از اصابت گلوله و خون ریزی داخلی بیان کرد.

دولت عراق بیش از 100 قلم داروی ممنوعه برای سفر به این کشور در ایام اربعین را اعلام کرد. زائران باید توجه داشته باشند در سفر هوایی، زمینی و دریایی به عراق این داروها را همراه نداشته باشند.

فیلمی از درگیری 2 دختر جوان آملی با یک مرد در رسانه‌ها معاند به صورت گسترده درحال نشر است که واکاوی این فیلم ماهیت دروغ پراکنی دشمنان برای تاثیرگذاری بر افکار و احساسات مردم را مشخص می‌کند.

در یک مجتمع تجاری در شرق تهران واقع در خیابان مدنی، نگهبانان یک آمر به معروف را در حضور خانواده مورد ضرب و شتم قرار داده و وی را از ساختمان بیرون کردند.

دادستان شهرستان طرقبه و شاندیز گفت: انتشار مصاحبه‌ای در خصوص دستگیری 173 نفر در سه مهمانی مختلط در این شهرستان مورد تایید نیست و تکذیب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ فیشینگ حرفه‌ای با کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی از 212 نفر از شهروندان خبر داد.