سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماعی وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در خصوص فرایند نام نویسی متقاضیان حضور درعتبات در ایام اربعین حسینی توضیحاتی را ارائه داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: محور هراز به عنوان یکی از راه های ارتباطی تهران - شمال با پاکسازی ناشی از ریزش کوه از ساعت 6 صبح امروز سه شنبه بازگشایی شد.

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رشد ابرهای همرفتی برای استان‌های جنوبی از تداوم موج گرما در کشور و احتمال وقوع طوفان شن در برخی مناطق شرقی خبر داد.

زن میانسال برای مجازات قاتل شوهرش، با خواب عجیبی که شب قبل از اجرای حکم دید ناگهان فروکش کرد و سرنوشت قاتل را با بخششی باورنکردنی تغییر داد.

معاون درمان وزارت بهداشت، در خصوص برنامه های وزارتخانه برای کاهش هزینه های دندانپزشکی از جیب مردم، توضیحاتی داد.

گرم بودن هوا در تابستان امری طبیعی است اما این روزها به نظر می‌رسد نسبت به دمایی که اعلام می‌شود هوا گرمتر است.

فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از شناسایی باندی که حیوانات را مجروح و پس از آن از مردم درخواست کمک می کردند، خبر داد و گفت: دوست‌داران محیط زیست مراقب کلاهبرداری ها باشند.

سازمان هواشناسی از جوی آرام برای اغلب مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

مردی که متهم است پس از رابطه پنهانی با یک زن، همسرش را به قتل رسانده، در حالی محاکمه می‌شود که مدعی است جنایت با دستور همسر مقتول صورت گرفته است.

زن جوان با وسوسه تصاحب پول‌های مرد ثروتمند در نقشه‌ای تبهکارانه او را ربود و صدها میلیون تومان اخاذی کرد.

تغذیه صحیح نقش مهمی در سلامت سیستم قلبی‌عروقی دارد و از همین‌رو گنجاندن بعضی از خوراکی‌ها در پیشگیری از این بیماریها تاکید می‌شود.

در چند سال اخیر، نگهداری از گیاهان و گل آپارتمانی به دلیل افزایش زندگی در آپارتمان‌ها، به صورت گرانقیمت یا با قیمت‌های معمولی، رایج شده است.

از آنجایی که گوشت مرغ یکی از پرمصرف‌ترین پروتئین‌های سبد غذایی ما ایرانی هاست اهمیت شناخت مرغ سالم و پاسخ به سوالات پربحث در رابطه با پرورش مرغ با تزریقات هورمونی اهمیت دیگری به خود می‌گیرد.

فوق تخصص بیماری‌های کلیوی بزرگسالان با تاکید بر رژیم غذایی مناسب گفت: آب جوشیده شده به دلیل دارا بودن املاح بالا بر احتمال ایجاد سنگ کلیه می‌افزاید.

تمام فصل‌ها و تمام مواد غذایی از دید طب سنتی، دارای طبع و مزاج خاصی هستند از این رو برای حفظ سلامت روح و جسم، آشنایی با طبع هر فصل و غذاهای مصرفی آن مهم است.