شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

محمد بن عبدالعزیز الخلیفی وزیر مشاور در امور خارجی قطر پیام کتبی محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر قطر را تقدیم دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایر عوامل شهادت نیروهای فراجا شناسایی و در رصد نیروهای امنیتی هستند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید رضا احترامی خبر داد.

یک تیم تروریستی 4 نفره در یک اقدام مشترک اطلاعاتی با هوشیاری پاسداران و سربازان گمنام امام زمان (عج) در جنوب شرق دستگیر شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخابات آینده، گفت: ما در حذب مؤتلفه فهرستی از افراد را گزینش کردیم و معتقدیم هر کس حقش این است که بیاید و در انتخابات شرکت کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک‌ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک‌ها راه‌اندازی می‌شود.

منابع آگاه از احتمال پیوستن ایران به کمیته پنج جانبه حل بحران ریاست جمهوری لبنان با توجه به نقش این کشور در تحولات منطقه خبر دادند.

ولادیمیر اورلیچ رئیس پارلمان صربستان صبح امروز با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، لایحه موافقتنامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قرقیزستان تصویب شد.

وزیر مشاور در امور خارجی قطر عصر امروز (یک‌شنبه) به تهران سفر خواهد کرد و با برخی از مقامات کشورمان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

علی‌اکبر صالحی، وزیر پیشین امور خارجه و رئیس سابق سازمان انرژی اتمی کشورمان، اخیرا طی گفت‌وگویی، خواستار گفت‌وگوی همه‌جانبه ایران با غرب خاصه با آمریکا شده است.

به گفته سخنگوی شورای نگهبان با حذف برگزاری انتخابات تناسبی در تهران توسط نمایندگان مجلس و بعد از انجام تشریفات قانونی، انتخابات دوره دوازدهم مجلس با قانون جدید برگزار می‌شود.