شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

ماجرای اهانت به قرآن کریم و مقدسات دین اسلام مسبوق به سابقه است که برآمده از «سکولاریسم ستیزه‌جو» است که این روزها به شکلی عریان خود را نمایان می‌کند.

دیپلمات دوران پهلوی: ایران با آمریکا هرگز چالشی نداشته و باید مشکلات قدیمی را فراموش کنند!

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز ذخایر اورانیوم ما در کشور قابل مقایسه با گذشته نیست و هدف تولید 20 هزار مگاوات برق هسته‌ای با جدیت دنبال خواهد شد.

رئیس‌جمهور، «قرآن» را در کنار «انسان کامل» دو رکن هدایت و نجات انسان توصیف و مجوز اقدامات اخیر در اهانت به قرآن را برخلاف ادعای آزادی بیان مصداق «جاهلیت مدرن» دانست.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: نامزد اصلاح‌طلبان در دوره‌های مختلف از دل قانون و شورای نگهبان بیرون آمده و عملا آن را پذیرفته‌اند اما در پذیرش لفظی، کج اندیشی دارند ولجاجت می‌کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی قانون معافیت سربازان دارای فرزند از شمول قانون منع اعطای تسهیلات بانکی به افراد مشمول قانون نظام وظیفه عمومی را به دولت ابلاغ کرد.

غلامعلی حداد عادل عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت و گویی به تشریح عملکرد مجلس یازدهم پرداخت.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه در دیدار وزیر مشاور در امور خارجی دولت قطر در واکنش به هتک حرمت قرآن کریم در سوئد و دانمارک گفت: به آتش کشیدن کتاب و فکر و اندیشه، آزادی نیست، بلکه عین توحش است.

دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: اگرچه رئیس جمهور رئیس شورا است اما تصمیم گیری‌ها در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا براساس اجماع است.

رئیس‌کل دادگستری گلستان از صدور رای بدوی پرونده فساد مالی در شهرداری گرگان خبر داد و گفت: متهم ردیف اول این پرونده به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد.

ارتش روسیه در خصوص حملات موشکی جدید خود به بندر اودسا گفته که تمامی تأسیساتی که در حال برنامه‌ریزی اقدامات تروریستی علیه روسیه بود، منهدم شد.

روز گذشته شهردار تهران در محل یکی از پروژه‌های عمرانی شهرداری حاضر شد، اما جریان اصلاحات که سال‌هاست سکان‌دار امور اجرایی کشور بود، از این اقدام ناراحت شد. دلیل این ناراحتی چه می‌تواند باشد؟

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، در واکنش ضمن تایید رد صلاحیت آذر منصوری، گفت: طبق بررسی‌های ما، صلاحیت 12 نفر دیگر از شوراهای مرکزی احزاب مختلف نیز رد شده است.