شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی لنگرود علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای اماراتی خود ضمن محکوم نمودن اهانت به قرآن کریم در سوئد گفت: کشورهای منطقه می‌توانند بدون مداخلات خارجی امنیت منطقه را تأمین کنند.

نمایندگان مجلس به بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی اجازه دادند از منابع حاصل از واگذاری دارای‌های مازاد، در طرح های زیربنای مشارکت و سرمایه‌گذاری کنند.

همانطور که بیان تحلیل غلط و عوامانه موجب دلسردی مردم می‌شود؛ شنیدن تحلیل‌های صحیح نیز موجب امیدواری مردم به رفع مشکلات خواهد شد.

شهردار تهران با اشاره به ورود این نهاد به اجاره‌داری حرفه‌ای و آغاز ساخت 34 هزار واحد در گام اول گفت: تلاش داریم در حوزه مسکن کار جدی کنیم که بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای موسوی مقدم را به‌عنوان نماینده جدید ولی فقیه در بنیاد شهید منصوب کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حذف بند مربوط به تناسبی شدن انتخابات از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، موافقت کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در خصوص طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازند.

این روزها مسئله حجاب یکی از موضوعات روز رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی است. مسئولان این موضوع را به هم حواله می‌دهند و این تشتت آرا باعث شده است موضوع با جدیت دنبال نشود.

علی‌اکبر صالحی در مصاحبه‌ای گفته است «اگر [امریکا] تا سال دیگر افول کند می‌ارزد تا یک‌سال صبر کنیم. اما آمدیم و تا 30 سال دیگر افول نکرد.

اجازه سوزاندن کتاب مقدس مسلمانان و مسلمان‌ستیزی از زمان جنگ‌های صلیبی در میان سیاستمداران سوئد و اروپا نهادینه شده است. لذا جای تعجب نیست که سوئد کاری برای جلوگیری از سوزاندن قرآن انجام نمی‌دهد.

«جنگ اوکراین، ارزش صادرات ایران را به بالاترین حد از سال 1390 رساند».

روزنامه شرق با انتشار تحلیلی سعی کرد جهش صادرات نفت و به صفررسانی ذخائر میعانات روی آب، سعی کرد این اقدام را کم اهمیت جلوه دهد.

عضو تیم مذاکره‌کننده برجام می‌گوید: اکنون با توجه به مجموعه شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی فرصت خوب و مناسبی است که یک گفت‌وگوی همه‌جانبه سیاسی با غرب اعم از اروپا و آمریکا داشته باشیم.

گفت: همین اجق وجق‌ها که به شادی مردم در عید غدیر اعتراض می‌کردند، حالا با شروع محرم و عزاداری ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور، اعتراض می‌کنند که چرا مردم را به گریه و عزاداری کشانده‌اید؟!

هتک حرمت دوباره به قرآن در استکهلم سبب شد موجی از محکومیت‌ها را در سراسر جهان براه بیوفتد و عراق از سوئد خواست این فرد موهن را تحویل دهد.