جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

نویسنده در ابتدای داستان دوربین قلمش را به سمت جوانی یهودی به نام دیوید فوکوس می‌کند. سوت قطار گوش‌ها را به سمت و سوی واگنی می‌کشاند که دیوید از شهر متسامور به سمت آرماویر، در حرکت است.

رضوان درویش د برنامه محفل با شنیدن تلاوت صالح مهدی زاده بغض کرد.

کایل اسنایدر دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک خواستار موافقت کمیته بین المللی المپیک برای حضور عبدالرشید سعدالله یف در المپیک پاریس شد.

نهم فروردین 1291ش نیروهای نظامی روسیه تزاری مستقر در مشهد، ظاهراً برای خواباندن غائله حضور نیروهای طرفدار محمدعلی‌شاه، گنبد طلا و صحن و سرای بارگاه منور امام رضا (ع) را به گلوله بستند.

کاظم دانشی در اولین تجربه ساخت سریال نمایش خانگی خود «گما» را بازی نوید محمدزاده می‌سازد.

مراسم تشییع پیکر رضا داودنژاد امروز شنبه (18 فروردین 1403) در خانه سینما واقع در خیابان وصال با حضور هنرمندان و اهالی سینما و تئاتر برگزار شد.

پیکر رضا داوودنژاد بازیگر سینمای ایران با حضور خانواده و دوستداران هنر از خانه سینما به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) بدرقه شد.

به نظر می‌رسد رئوس تصمیم گیر در شورای نظارتی بنیاد باید پاسخگوی افکار عمومی برای ساخت این چند فیلم و ضرری که متوجه منافع عمومی شده، باشند.

مراسم تشییع پیکر رضا داوود نژاد بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان، از ساعت 9 صبح شنبه هجدهم فروردین‌ماه در خانه سینما شماره 2 برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شبکه افق سیما در پی انتشار توییتی در شبکه اجتماعی ایکس درباره یک نظرسنجی در این شبکه، به آن پاسخ داد.

آنچه تهدید اصلی برای انسان به‌شمار می‌رود، این است که بنده شیطان شود. یعنی شیطان از گلوگاهی وارد می‌شود تا معبود و رهبر فرد و جامعه شود و در عرض خدا، مردم را به عبادت و اطاعت خود فراخواند.

یک کارشناس مذهبی گفت: طبق آیات و روایات خداوند خطاپوش و بخشنده همه گنهکاران است، اما این مسئله به این معنا نیست که انسان در برابر گناه کردن غره شود.

در کتاب مفاتیح‌الجنان برای شب بیست و سوم ماه رمضان اعمال و آدابی ذکر شده است که عمل به آنها می‌تواند انسان را در کسب هرچه بیشتر فیوضات این شب بزرگ یاری کند که در ادامه آمده است.