جمعه 10 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: سال گذشته در چارچوب کمک به تامین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، پرونده 700 هنرمند متقاضی مسکن استان تهران تکمیل شد.

تلویزیون این روزها برخلاف قبل پذیرای سلبریتی‌ها و چهره‌های محبوب است، اتفاقی که درست و غلط آن نیاز به بررسی دارد.

انصاریان گفت: درک پیامبر (ص) از روزه درک عاشق و معشوق بود به این علت پس از روز عید فطر 6 روز دیگر روزه می‌گرفتند. حضرت درک می‌کردند که این معشوق زوال ندارد.

در این غرفه، خدماتِ ترویجی و فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر مخاطبِ کودک و نوجوان با آموزه های قرآن کریم ارائه می شود.

منوچهر آذری، ماجرای ارادت خود به ساحت امام رضا (ع) را روایت می‌کند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد خطاب به منتقدان دولت گفت: چرا از شکسته شدن تاریخی رکوردهای مخاطبین و فروش سینما عصبانی هستید؟

دانشجویان با پاسخ به پرسش سایت دیدار نهاد می‌توانند به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر معظم انقلاب حضور داشته باشند.

نمایشگاه قرآن این روزها مصداق بارز جایی است که برای هر قشری برنامه‌ریزی کرده است. از بخش هنری و آموزش نهج‌البلاغه برای کودکان و بزرگ‌ترها تا دیوار آزاد و سرگرمی اتاق فرار برای دهه‌هشتادی ها.

قناعت یکی از کلیدواژه‌های دعای روز دوازدهم ماه رمضان است که از خدا می‌خواهیم لباسی به اندازه کفایت بر ما بپوشاند.

اوپنهایمر، آخرین ساخته کریستوفر نولان، کیلین مورفی، ستاره ایرلندی سینما را در نقش جی. رابرت اوپنهایمر نشان می‌دهد؛ مردی که مسئولیت رهبری «پروژه منهتن» و ساخت بمب اتمی برای ایالات متحده در جریان جنگ جهانی دوم را بر عهده داشت. این فیلم از زمان انتشار با استقبال گسترده منتقدان روبه‌رو شد و در میان جوایز فراوان، 7 جایزه اسکار، ازجمله جایزه بهترین بازیگر نقش مرد را نیز از آن خود کرد.

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی به پرسشی درباره «تفاوت امساک برای روزه در شب های مهتابی» پاسخ گفته است.

پیکر مرحوم حسین بختیاری مداح و روضه خوان اباعبدالله (ع) با حضور جمع کثیری از عاشقان سید الشهدا در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام پس از تشییع به خاک سپرده شد.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری که سه روز است به چرخه اکران اضافه شده، توانسته است در همین مدت بیش از 500 میلیون تومان بفروشد.