شنبه 15 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

تولیت مسجد مقدس جمکران، حکم خادمی افتخاری این میعادگاه منتظران ظهور را به ابوذر روحی مداح اهل بیت (ع) و خواننده «سلام فرمانده» اهدا کرد.

شبکه پنج سیما، با شروع فصل تابستان و برنامه هایی نظیر شهر امن، شب فیروزه ای، کهکشانیا، سلام تهران، پریزاد، شهرک رنگین کمان2، رنگین کمان، ماهرشو و جشنواره فیلم‌های سینمایی را نیز در جدول پخش دارد.

در برنامه جوکر دو نفر از هنرمندان برای خنداندن سایرین، معلولیت جسمی را مسخره و سوژه می‌کنند و به همین راحتی باعث ترویج تمسخر معلولیت افراد می‌شوند. لطفاً معلولیت را سوژه خندیدن و خنداندن نکنید!

خرمشهر از اولین شهرهایی بود که در اول انقلاب در زمینه فیلم، رشد بالایی داشت. این شهر کوچک 8 سینما داشت، می‌دانید! فکر کنید شهری با آن جمعیت 8 تا سینما داشت ولی الان اصلاً سینما نداشته باشد.

در سال‌های گذشته تاکید بیش از حد فیلم‌های تجاری آمریکا روی مسائل همجنس‌گرایانه، مخاطبان زیادی را در سرتاسر دنیا آزار داده بود.

رییس جهاددانشگاهی در حکمی مهدی عرفاتی را به عنوان سرپرست خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و عضو هیات مدیره این خبرگزاری منصوب کرد.

کتاب «فرزانه فروزنده جان‌ها و دل‌ها» در شرح احوال آیت‌الله شیخ مجتبی قزوینی، به قلم غلامرضا گلی زواره، توسط شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منتشر شد.

بر اساس اعلام ستاد مکه تا پایان روز سه‌شنبه 32 هزار و 735 نفر از زائران و عوامل کاروان‌های حج تمتع 1401 وارد عربستان شدند.

کتاب «لغزش های اعتقاد در عصر غیبت (گونه ها، زمینه ها و راهکارها)» اثر حسن ملایی در 317 صفحه به چاپ رسید.

«ما الان وقتی که کبریت تبریز را آتش می‌زنیم، صدتایش را که می‌زنیم، یکی‌اش نمی‌گیرد، معذلک ما طرفدارش هستیم. چرا؟ چون می‌گوییم مال خودمان است، اگر بد است مال خودمان است»؛ این‌ها را یک نماینده مجلس حدود 90 سال پیش گفته است.

فصل چهارم مجموعه تلویزیونی «اقیانوس آرام» به زودی روی آنتن سیما می‌رود.

پوشش نامتعارف و خلاف عرف خواننده جوان ایرانی حوزه موسیقی پاپ که به سبک یکی از اعضا گروه کره‌ای «بی‌تی‌اس»(BTS) لباس پوشیده، باعث ایجاد حواشی در فضای مجازی شده است.

فرحبخش در بخشی از این گفت‌وگو از سعید روستایی انتقاد کرد و گفت: آقایی که می‌گویی برای این فیلم خون دل خوردی برچه اساس برای ساخت یک فیلم 9میلیارد دستمزد گرفته‌ای؟

شبکه دو برنامه «اقیانوس آرام»، برنامه «پاکار» که به ترویج و تبلیغ کارکردن برای مخاطب نوجوان اختصاص دارد، همچنین مجموعه نمایشی که سریالی در حوزه کودک‌ونوجوان است از ساعت17 هر روز پخش می‌شود.