دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

دادکاوی از بررسی 20 هزار توئیت‌نشان می‌دهد با وجود اینکه توئیتری‌ها درباره پلتفرم فیلیمو تولیدمحتوای بیشتری منتشر کردند، اما میزان رضایت از برخی تولیدات نماو بیشتر بوده است.

وزارت حج و عمره عربستان از ورود 172 هزار و 562 زائر سرزمین وحی به مدینه منوره از ابتدای موسم حج امسال تاکنون خبر داد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رویکرد دولت مردمی بر تحقق عدالت فرهنگی استوار است، تاکید کرد: باید شرایطی فراهم شود تا به هم‌افزایی گسترده در زمینه امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف دست یاب

برنامه‌های جدید جواهر سرخ، طنزستان و ادامه پخش دورهمی، خندوانه، شوتبال، تهمتن، کارستون، شکرستان، سریال سه دونگ سه دونگ، نسیم آوا و همچنین مجموعه دست به نقد از جمله برنامه های شبکه نسیم هستند.

سازمان سینمایی اعلام کرد که پروانه نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود.

بخشی از خطبه شماره 1 حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام با موضوع " آفرینش آسمان و زمین و انسان " که به ترجمه مرحوم دشتی نگارش شده است.

مساجد، 24 نهاد را بالای سر خود دارند که هرکدام خود را مسئول بخشی از امور آن می‌دانند اما حاضر نیستند مشکلات را گردن بگیرند. گویی مسجد گوسفند قربانی است که هر تکه‌ای از گوشتش را یک نهاد برده اما زیربار نمی‌روند که هزینه‌اش را بدهند.

محمدعلی کریمخانی خواننده قطعه مشهور «آمدم ای شاه پناهم بده» ساعتی پیش در 71 سالگی درگذشت.

پروانه نمایش فیلم سینمایی «برادران لیلا» به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه کننده و کارگردان آن صادر نمی شود.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، «از سرنوشت 4» و «حکم رشد» پربیننده ترین سریال‌های سیما در نیمه اول خرداد 1401 بوده است.

رییس ساترا توقیف سریال «شهرک کلیله و دمنه» را تکذیب کرد ولی از اقدامات قضایی علیه این سریال و پلتفرم فیلم‌نت خبر داد.