دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقه خانوادگی «فامیل بازی» از این هفته آماده پخش در آنتن شبکه افق رسانه ملی خواهد بود.

اگر جمعیتی در جایی علیه یک نفر شعار بدهند و خود آن شخص آنجا حاضر باشد، چه می‌کند؟ اگر آن شخص «سید حسن مدرس» باشد به میان جمعیت می‌رود و نمی‌هراسد. این ماجرا را به روایت «علی امینی» در کتاب خاطراتش بخوانید.

معاونت سیما برنامه «طبیب» را به دلیل اظهارات غیرکارشناسانه مهمان و عدم ورود مناسب مجری در طرح این ادعاها تعطیل کرد.

سید عباس صالحی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات در اقدامی صمیمانه و متواضعانه و به طور سرزده به موسسه کیهان رفت و با حسین شریعتمداری دیدار کرد.

جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی در هفته آخر بهار و شروع تابستان با چندین فیلم روی آنتن شبکه های سه، پنج، نمایش و کودک می‌رود.

مراحل تولید سریال «حضرت موسی (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور سید محمود رضوی به عنوان تهیه‌کننده ادامه می‌یابد.

تولیدات شبکه نمایش خانگی و فیلم‌های تجاری که برای مخاطب داخلی ساخته می‌شود، اغلب از خانواده ایرانی تصویری از یک زندگی لاکچری و لوکس به نمایش می‌گذارد.

فصل سوم از مجموعه تلویزیونی «داستان یک شهر» به تهیه کنندگی فرشید محمودی و کارگردانی محمدرضا آهنج از چهار تیرماه از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

اقدام اخیر مدیر موزه سینما را در مدیریت فیلم‌های به نمایش درآمده در این مجموعه باید نوعی سیاستگذاری در جهت تشویق فیلم‌های خانوادگی دانست.

احمد مهدوی دامفانی نویسنده و محقق پیشکسوت در 95 سالگی از دنیا رفت.