چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق» در اعتراض به اهانت به امام رضا (ع) امروز جمعه 20 خرداد در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در آیین رونمایی رسمی این فیلم در مشهد مقدس از تصمیم برای اکران نیم‌بهای این فیلم همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در سراسر کشور خبر داد.

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اعلام شد.

تمام این سال‌ها تنها همراه و همدل ما حضرت آقا بودند. دلداری ایشان با خانواده شهدای منا حکم آب بر آتش دل ما را داشته و دارد. دلگرمی ما این خانه است و صاحبش...

وزیر ارشاد در پاسخ به شایعات بر شرط تولید کتاب اولویت‌دار مدنظر این وزارتخانه برای تخصیص یارانه کاغذ به ناشران را تکذیب کرد.

محفل سی و هفتم عصرنشینی هنر و اندیشه دیدار دوشنبه 16 خرداد ماه با موضوع بررسی سرود سلام فرمانده برگزار شد.

احمد علی خواننده موسیقی رپ و اهل کشور مصر، در جریان برگزاری کنسرتش در پاریس، با چفیه و پرچم فلسطین روی صحنه آمد.

خزاعی ضمن اشاره به هتک حرمت امام رضا علیه السلام در فیلم عنکبوت مقدس، ابراز داشت: وزارت ارشاد شکایتی را از طریق مراجع قضائی، نسبت به دست اندرکاران این فیلم پیگیری می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم سریال وضعیت زرد، اسامی بازیگران و اولین تصاویر از این سریال منتشر شد.

نمایش «ادواردو» از اول تیر ماه 1401 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «هناس» با حضور عوامل فیلم، اساتید و دانشجویان دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد.

بهروز افخمی گفت: به‌نظر می‌آید که «عنکبوت مقدس» یک فیلم ترسناک معمولی است و جدی گرفتنش از سمت ما درست نیست، می‌توانیم بگوییم مجموعه فیلم‌های ایرانی امسال کن فیلم‌های مهمی نیستند.

مسئله کار جمعی، همان هنر الهی است که هیچ تمدنی نمی‌تواند مدعای آن باشد. حتی ما در چهل ساله انقلاب هنوز نتوانستیم آن را محقق کنیم.

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور «کن از نمای نزدیک» توسط معاونت هنری سازمان فرهنگی - هنری شهرداری تهران در واکنش به اهانت فیلم سینمایی «عنکبوت مقدس» به ساحت امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

بر اساس پیگیری‌های مشرق حبیب رضایی یکی از افراد مورد اتهام توسط صفحه me_too_movement_iran طی روزهای گذشته از شبنم فرشادجو و ترانه علیدوستی شکایت کرده است.