دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

مینی سریال «دهیاری» به کارگردانی دیپاک کومار میشرا از امشب، شنبه 21 خرداد ماه ساعت 19 از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

آیین افتتاحیه فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در شب میلاد حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

«محرمانه لس‌آنجلس» عنوان یکی از مشهورترین فیلم‌های پلیسی جهان است که سال 1997 در 9 رشته نامزد اسکار شد اما خیلی بدشانس بود که در آن سال «تایتانیک» هم در اسکار حضور داشت.

بهشت و دنیای ماورایی که عطشانی ترسیم کرده، رنگ‌وبویی کاملا غربی دارد اما همین تلاش برای ایجاد تغییر در فضای یکنواخت و یکدست سینما نیز قابل‌توجه است.

برادران لیلا از منظر قوت سینمایی در فرم، ساختار و محتوا از سایر آثار پیشین این فیلمساز اثر ضعیف‌تری محسوب می‌شود.

برنامه اعلام نتایج 6 فینالیست سومین فصل مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران که با رای مردم انتخاب شده‌اند، شنبه و یکشنبه آینده روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

یان مک کلین اولین انتخاب پیتر جکسون برای نقش گاندالف نبوده است. اولین کسی که قرار بود نقش گاندالف را بازی کند شان کانری بود که می توانست به نوبه خود انتخاب خوبی هم باشد.

یاسرالحبیب یک روحانی‌نما و فعال رسانه‌ای مشهور ساکن در لندن و یک کویتی است که چند سال پیش به انگلیس پناهنده شده و به‌صورتی مشکوک تحت حمایت دولت انگلیس به تفرقه افکنی و فحاشی علیه اهل سنت مشغول است.

سریال شوالیه ماه مستقل‌ترین اثر دنیای سینمایی مارول تا به امروز است که ارتباطی با دیگر آثار این مجموعه فعلا ندارد

اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها تحت عنوان «اجتماع بزرگ ولایت عشق» در اعتراض به اهانت به امام رضا (ع) امروز جمعه 20 خرداد در دانشگاه تهران در حال برگزاری است.

بهروز شعیبی کارگردان فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در آیین رونمایی رسمی این فیلم در مشهد مقدس از تصمیم برای اکران نیم‌بهای این فیلم همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) در سراسر کشور خبر داد.

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام رضا (ع) اعلام شد.

تمام این سال‌ها تنها همراه و همدل ما حضرت آقا بودند. دلداری ایشان با خانواده شهدای منا حکم آب بر آتش دل ما را داشته و دارد. دلگرمی ما این خانه است و صاحبش...