چهارشنبه 2 خرداد 1403

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

در شرایطی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد مهدی طارمی با باشگاه پورتو باقی مانده است، مدیران این باشگاه قصد دارند مهاجم ایرانی خود را حفظ کنند.

فینال ایکس مسابقات کشتی آزاد مردان آمریکا با معرفی نفرات برتر به پایان رسید تا ترکیب تیم ملی این کشور برای رقابت‌های جهانی مجارستان مشخص شود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در تازه‌ترین صحبت‌هایش مدیران فدراسیون فوتبال را به باد انتقاد گرفت و با حمله به امیر قلعه نویی، او را جزو باندی دانست که بر فوتبال حاکم شده است!

باشگاه النصر عربستان از طریق ابرستاره پرتغالی درآمدزایی هنگفتی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس روایت تازه‌ای از حضورش در این تیم و بازگشت به ایران داشت و گفت: اکثر اهالی فوتبال رفتار خوبی نداشتند و به من حسادت می‌کردند.

ستاره نروژی سیتی با قهرمانی در اروپا رقیب اصلی مسی در کسب توپ طلا 2023 شد.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه، ساپینتو باید یک فصل دیگر در استقلال می‌ماند گفت: رأی کمیته انضباطی برای او بسیار با عجله و شک برانگیز بود.

نایب قهرمان وزنه برداری المپیک توکیو گفت: کسب سهمیه المپیک از کسب مدال این رقابت‌ها سخت تر است.

خوان لوپس کارو، سرمربی 60 ساله اسپانیایی به تهران می‌آید تا علاوه بر بازدید از امکانات باشگاه استقلال با مدیران این باشگاه مذاکره کند.

علیرضا بیرانوند یکی از این بازیکنان بود که بعد از قهرمانی تیمش از طریق وکیلش به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد.

مثلث ابهام وضعیتی مدیر، سرمربی و بازیکن در پرسپولیس در حالی ایجاد شده است که سه گانه قهرمانی این تیم امیدهای هوادارانش را برای خلق رؤیای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افزایش داده بود.

= مربیان ایرانی اگرچه شانس کمتری نسبت به گزینه‌های خارجی برای نشستن روی نیمکت استقلال دارند اما این امیدواری را دارند قرعه به یکی از آنها افتاده و سکان هدایت آبی‌ها را بر عهده بگیرند.

برای مدت‌ها منتقدان یحیی اعتقاد داشتند که موفقیت‌های او در تیم‌های مختلف به علت حضور دستیارهای توانمند کنار دست این مربی بوده و اعتبار کمی به کار خود او می‌دادند اما این مساله چقدر صحت دارد؟

ایلکای گوندوغان، کاپیتان منچسترسیتی برای اولین بار در تاریخ این باشگاه، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.

روزنامه‌های ورزشی یکشنبه 21 خرداد

سرمربی منچسترسیتی با کسب 3 گانه تاریخی در دنیای فوتبال جاودانه شد.