جمعه 7 اردیبهشت 1403

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

ورزشی وب‌گاه مشرق نیوز

مذاکرات باشگاه استقلال با یکی از حامیان مالی این باشگاه ادامه دارد.

طبق تصمیم مسئولان فدراسیون تکواندو پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ نماینده وزن 68- کیلوگرم تیم ملی تکواندو اعزامی به باکو، جایگزین وی مشخص شد.

دومین نشست نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به‌منظور استانداردسازی ساختار اداری فدراسیون فوتبال از صبح امروز آغاز شد.

تکواندوکار تیم ملی پس از مثبت اعلام شدن تست دوپینگ گفت: با پدری نابینا زندگی می‌کنم که خرج خانواده را مادرم می‌دهد، چرا باید وقتی به شرایط قهرمانی رسیده‌ام دوپینگ کنم و آینده‌ام را نابود کنم.

نفت مسجد سلیمان سقوط کرد؛ تیمی که عامل انگیزه و نشاط اجتماعی یک شهر بود به دلیل بسیاری از ناملایمتی‌ها و تصمیم‌های نادرست حضور در لیگ برتر را به لقایش بخشید تا مردم این شهر بازهم در حسرت فوتبال بمانند

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: با پرداخت 100 میلیارد تومان به یک بازیکن، فوتبال ما خیلی زود ورشکسته خواهد شد و همه متضرر می شوند.

بعد از عملکرد نامطلوب سعید الهویی به عنوان سرمربی تیم گل گهر سیرجان، مدیران این باشگاه کار خود را برای انتخاب سرمربی فصل آینده آغاز کرده‌اند.

سرمربی پیکان از حضور در تیم ملی فوتبال امید انصراف داد.

زمان نقل و انتقالات پیش فصل (تابستانی) لیگ برتر و لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور فصل 1403-1402 اعلام شد.

هیات رئیسه سازمان لیگ برای تقابل با افزایش قیمت بازیکنان داخلی لیگ برتر راهکار جدیدی در نظر گرفته و به فدراسیون فوتبال ارسال کرده است.

رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از مدیران باشگاه استقلال می‌گوید آن‌ها می‌خواهند هواداران‌شان را گول بزنند.

استقلال روزی جام قهرمانی را از دست داد که دربی برگشت را به پرسپولیس باخت.

استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه ازادی به مصاف نساجی قائمشهر خواهد رفت اما کوین یامگا را برای نیمه‌نهایی در اختیار نخواهد داشت.

قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو به این نکته اشاره کرد هدف اصلی وی رسیدن به مدال دوباره در المپیک پاریس است.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از کسب عنوان قهرمانی با این تیم در لیگ برتر، حالا با پیشنهاد حیرت انگیز یک تیم صنعتی مواجه شده است که می‌تواند رکورد نقل و انتقالات را بشکند.

سرپرست سابق تیم فوتبال سایپا صحبت‌های تاج در رسانه ملی درخصوص منحل شدن باشگاه‌های سایپا و پیکان و واگذاری به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مورد انتقاد قرار داد.