یک‌شنبه 15 مهر 1403

مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود

احمدزاده به منظور بررسی مسائل توسعه‌ای و عمرانی شهرستان باشت با استقبال سید ناصر حسینی نماینده این شهرستان به باشت سفر کرد و از حل مشکل اینترنت در روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس صبح امروز احمدزاده به همراه نماینده گچساران و باشت و برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در گلزار شهدای شهر باشت سفر کاری خود را در این شهرستان آغاز کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید در دیدار با اهالی روستاهای مله برفی، امام ضامن و چم بلبل باشت گفت: رفع مشکل آب آشامیدنی و جاده بین مزارع کشاورزی این روستاها در اولویت و دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی از تزریق اعتبار اولیه2 میلیارد ریالی برای جاده بین مزارع خبر داد و ابراز داشت: مشکل اینترنت منطقه که دغدغه مردم و دانش آموزان است رفع می شود.

سید ناصر حسینی پور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این بازدید با تاکید بر اینکه هر آنچه گفته می شود باید در صورت جلسه ای تنظیم شود که ما بر آن نظارت و مطالبه گری کنیم گفت: این مصوبات نیز باید از طریق وزارت خانه ها و در مسیر خدمت صادقانه برای این مردم پیگیری و مطالبه شود.

سید ناصر حسینی پور در بازدید های توسعه ای و عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم لیراب و چالموره و دره باشت گفت: مشکل آب این روستاها به صورت تعاونی است و بخشی از آن وظیفه مردم است و بخشی از آن هم بر عهده مسیولین هست که باید پیگیری شود، همچنین مشکل اینترنت، چمن مصنوعی و جاده هست که ت مبلغ 10میلیارد هم برای آن در نظر گرفته شده است. استاندار احمد زاده گفت: مردم از ما انتظار دارند و تشکر می کنم از برادر جهادی و یادگار جبهه جنگ و پای کار، بحث پروژه های آب رسانی باید در اولویت قرار بگیرید و همین امسال باید این موضوع به پایان برسد. احمدزاده گفت: برای جاده روستاها همین الان مبلغ 10میلیارد و پانصد میلیون تومان در حساب است که باید به سرانجام برسد، و مشکلات زیر ساختی آنها نیز باید پیگیری شود.

انتهای پیام /

مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود 2
مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود 3
مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود 4
مشکل اینترنت و آب آشامیدنی 3 روستای باشت حل می‌شود 5