شنبه 7 مهر 1403

مصوبه کمیسیون تخصصی مجلس / هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تایید و رد نامزدها اختیار تام دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مصوبه کمیسیون تخصصی مجلس / هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در تایید و رد نامزدها اختیار تام دارد

روح‌اله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 16 آبان) این کمیسیون اظهار داشت: طرح الحاق یک تبصره به ماده 63 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شواهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران که با قید 2 فوریت در صحن به تصویب رسیده بود در جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها بررسی و با اصلاحاتی در متن به تصویب رسید.

وی افزود: براساس تبصره‌ی الحاقی به این قانون که در قالب ماده واحده ارائه شده است، هیات مرکزی نظارت در خصوص تایید یا رد صلاحیت نامزدها و تایید یا ابطال انتخابات در چارچوب این قانون رأی نهایی و قطعی را صادر کرده و این رأی قابل شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیست.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: در بخش دیگر نشست عصر امروز این کمیسیون اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی بررسی شد.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ادامه داد هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای کشور این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است