یک‌شنبه 8 مهر 1403

مظاهری حریف ستاره‌های میلیون دلاری نشد / رشید سه گل خورد، سه گل خرید! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مظاهری حریف ستاره‌های میلیون دلاری نشد / رشید سه گل خورد، سه گل خرید! (عکس)

دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران با وجود دریافت سه گل مقابل الهلال عربستان اما چند سیو خوب هم داشت که مانع از دریافت گل‌های بیشتر شد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در ورزشگاه آزادی مقابل تیم پرستاره و پرهزینه الهلال عربستان شب تلخی را سپری کرد و با نتیجه سه بر صفر بازنده شد. در جریان این بازی الهلال به واسطه داشتن ستاره‌های مطرح و گرانقیمت در جلوی زمین خود، حملات متعددی را روی دروازه نساجی طراحی که به تبع آن موقعیت‌های زیادی هم به دست آورد.

بازیکنان تیم آبی پوش عربستانی در جریان بازی سه‌شنبه شب بارها از خط دفاع متزلزل نساجی عبور کردند و در نهایت سه بار هم به گل رسیدند تا یک برد ارزشمند خارج از خانه را جشن بگیرند.

یکی از بازیکنان نساجی که در جریان بازی با الهلال بسیار مورد توجه قرار گرفت، رشید مظاهری بود. دروازه‌بان باتجربه نساجی که با چهارمین تیم ایرانی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر می‌گذارد، اگرچه بعد از بازی اخیر به واسطه حرکات جوانمردانه‌اش در جریان این بازی بسیار مورد تمجید واقع شده و حتی هواداران الهلال هم در صفحه اینستاگرامش از او تشکر کردند، اما از نظر فنی هم عملکرد بدی نداشت.

رشید با وجود دریافت سه گل در این جریان مسابقه حداقل سه سیو خوب داشت که مانع از باز شدن دروازه نماینده ایران شد. او دو فرصت تک به تک عالی را از مهاجمان الهلال گرفت و یک شوت از راه دور را نیز مهار کرد تا نشان بدهد دوران خوبی را از نظر فنی سپری می‌کند.

به عبارت بهتر می‌توان گفت که رشید مظاهری همچون تیمش همان‌طور که در مصاحبه پایان بازی خود نیز اشاره کرد، حریف ستاره‌های چندین میلیون دلاری رقیب عربستانی نشد و در نهایت هم یک شکست تلخ برای نساجی به ثبت رسید.

مظاهری حریف ستاره‌های میلیون دلاری نشد / رشید سه گل خورد، سه گل خرید! (عکس) 2