دوشنبه 16 مهر 1403

مظلومی: صحبت یا درخواستی برای جدایی مجیدی از استقلال نشده / یزدانی و مرادمند برای فصل بعد به تیم برمی‌گردند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مظلومی: صحبت یا درخواستی برای جدایی مجیدی از استقلال نشده / یزدانی و مرادمند برای فصل بعد به تیم برمی‌گردند

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیچ صحبت یا درخواستی برای جدایی مجیدی مطرح نشده و مجیدی با استقلال قرارداد دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پرویز مظلومی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال پیرامون جدایی فرهاد مجیدی از این تیم اظهار داشت: مجیدی سرمایه باشگاه است و امسال پخته‌تر عمل کرد. او هر آنچه را کاشته، باید درو کند و راهش را ادامه دهد. هواداران، مجیدی را دوست دارند و اعضای هیئت مدیره و مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه مُصر به ماندن او هستند. هیچ صحبت یا درخواستی برای جدایی مجیدی مطرح نشده.

وی در ادامه بیان داشت: اگر بحث رفتن باشد باید در هیئت مدیره مطرح شود، چون مجیدی با استقلال قرارداد دارد. ما مُصر هستیم او، گابریله پین و دیگر مربیان بمانند. هر درخواستی هست باید در هیئت مدیره مطرح شود و اگر هم درخواستی به ما بدهند، مخالفت می‌شود.

مظلومی درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالاتی باشگاه در مصاحبه با شبکه سه سیما عنوان داشت: آجورلو با سیلوا صحبت کرده و قرار شد که او جواب بدهد تا روی مبلغی که او و باشگاه پیشنهاد داده‌اند، به توافق برسند. این مبلغ نزدیک است. مهم است که بازیکنان دوست داشته باشند بمانند.

او در همین رابطه تصریح داشت: مثل نیم فصل و اول فصل که فرهاد مجیدی هر درخواستی داد، باشگاه دنبالش بود و خواسته‌اش را تقریباً برآورده کرد، الان هم باشگاه بیکار نمی‌نشیند. قهرمان هستیم و دغدغه‌ای مثل تیم‌های دیگر نداریم که بخواهیم سر و صدا کنیم. آرام، آرام کارهایمان را انجام می‌دهیم. هواداران نگران نباشند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال درمورد وضعیت بازیکنان سرباز این تیم هم گفت: یزدانی در مقطع دکترا قبول شد و باید ادامه تحصیل بدهد و مسلماً به باشگاه بر می‌گردد. مرادمند هم معافیت کفالت گرفته و ان شاءالله این دو عزیز که تلاش زیادی کردند، سال بعد تیم از وجودشان استفاده کند.

انتهای پیام /