سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معمر قذافی

معمر قذافی

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: نشریه پلیتیکو گزارش داده که براساس اظهارنامه مالیاتی که رئیس‌جمهور ایالات‌متحده و همسرش منتشر کرده‌اند، 20180 دلار به 20 مؤسسه خیریه مختلف اهدا کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چه کسی امپراتوری پریگوژین را تصاحب خواهد کرد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایش رادیویی «شرح صدر» رادیو نمایش قصه امام موسی صدر را روایت می‌کرد، که از تولد ایشان تا ربوده شدنشان را دربر می‌گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: همزمان با مرگ پریگوژین که رخدادی قابل پیش بینی بود، میراث رهبر واگنر در خاورمیانه و آفریقا دستخوش تغییراتی شده است به طوری که کرملین با حمایت بازیگران دولتی و غیر دولتی که از حمایتشان برخوردار است، ضمن محدود کردن مانور اعضای پیشین تلاش دارد تا مزدوران تازه ای را در راستای اهداف خود و ذیل واگنر تعریف کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پایگاه اطلاع رسانی خانه موزه آیت الله هاشمی رفسنجانی خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی در شانزدهم شهریور ماه سال 1379 را بازخوانی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در بخشی از خاطرات مرحوم آیت الله هاشمی به اخبار منتشرشده درباره تکذیب خبر رادیو اسرائیل در مورد ملاقات خاتمی با وزیر خارجه آمریکا پرداخته شده است.

وب‌گاه تابناک

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بسیاری از تحلیلگران تردید دارند که عبدالحمید دبیبه، نخست‌وزیر لیبی واقعا از برنامه‌های نجلا المنگوش، وزیر امور خارجه‌اش برای دیدار با همتای اسرائیلی خود در رم بی‌اطلاع بوده باشد و در عوض معتقدند که او را قربانی باقی ماندن در پست و مقام خود کرده است. به گزارش الجزیره، ماه گذشته، المنگوش برای گفت‌وگو با الی کوهن ملاقات کرد و در 27اوت، کوهن این خبر را اعلام کرد که به خشم در لیبی دامن زد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر سابق ایتالیا مدعی شد که فرانسه یک هواپیمای مسافربری ایتالیایی را به قصد ترور قذافی سرنگون کرده است. ادعای بی‌سند جولیانو آماتو می‌تواند روابط پرتنش بین رم و پاریس را تیره‌تر کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر پیشین ایتالیا مدعی شد که فرانسه در سال 1980، یک هواپیمای مسافربری ایتالیا را که گمان می‌کرده دیکتاتور سابق لیبی در آن حضور دارد، ساقط کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر پیشین ایتالیا مدعی شد که طرحی برای هدف قراردادن هواپیمایی که قذافی با آن پرواز می‌کرد، اجرا شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به همت پایگاه اینترنتی ایران‌صدا کتاب صوتی «سیره و سرگذشت امام موسی صدر» با نظارت خانواده این عالم در پایگاه کتاب گویا به طور رایگان در دسترس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بدل قذافی که با یک نگهبان همراه بود، در میان شعارهای هواداران قذافی و حامیان رژیم سابق که شعار «زنده باد رهبر» سر می دادند، در شهر بنی ولید دیده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از توافق میان فرانسه و آمریکا بر سر متن قطعنامه در خصوص آزادی حرکت نیروهای سازمان ملل، شورای امنیت به تمدید ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) رای مثبت داد.