سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معمر قذافی

معمر قذافی

وب‌گاه خبر آنلاین

بی‌شک مسلمین جهان... انتظار و امید دارند که این انقلاب در قالب‌های غربی اعم از جمهوری و یا سلطنتی قرار نگیرد. انقلاب اسلامی ایران... به هدف‌های عالی خود نخواهند رسید جز با اعلان جمهوری اسلامی که قانون اساسی‌اش قرآن باشد که می‌تواند سرمشقی برای همه‌ی ملت‌های اسلامی باشد و حقیقت انقلابی اسلامی را آشکار نمایند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای آتلانتیک در تحلیلی به بررسی اقدامات بین‌المللی رجب طیب اردوغان پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از مهم‌ترین مطالب آیندگان در روز 18 بهمن، ترجمه مصاحبه نورالدین کیانوری با نیوزویک است. کیانوری، به تازگی به عنوان دبیرکل جدید حزب توده انتخاب شده و به نیوزویک گفته بود: «پشتیبانی ما از آیت‌الله خمینی، یک تاکتیک موقتی نیست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاید مهم‌ترین نمونه استفاده از بدل در میان شخصیت‌های تاریخی، برنارد مونتگومری بریتانیایی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از فرازهای مهم زندگی سیاسی آیت‌الله منتظری حضورشان در مجلس خبرگان قانون اساسی و ریاست‌شان بر آن مجلس است که البته در بیش‌تر مواقع اداره‌ی جلسات را به دکتر بهشتی می‌سپردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس مسائل امریکا درباره دلایل وتوی قطعنامه شورای امنیت توسط واشنگتن، گفت: رأی آوردن آتش‌بس، شکست اسرائیل را نمایان می‌کرد و اسرائیل در صورت عدم تمکین از قطعنامه ذیل فصل 7 منشور سازمان ملل قرار می‌گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: حق وتویی که آمریکا در سازمان ملل دارد معنایش این است که هر اقدامی بخواهد انجام می‌دهد و هیچ مکانیزمی هم برای توقف جنایت‌هایش وجود ندارد.

وب‌گاه الف

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جلسه پرسش‌وپاسخ با دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پاسخ به سوال از روشن شدن وضعیت وضعیت حاج احمد متوسلیان و امام موسی صدر اظهار کرد: قسمت اعظمی از شهدای ما که گمنام بودند، شناسایی شدند ولی هنوز اطلاعات موجود در راستای صحت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: وزیر خارجه روسیه در سخنانی نسبت به ویران کردن غزه و پیامدهای آن هشدار داد و گفت که چنین اقدامی فاجعه‌ای را برای چند دهه و حتی یک قرن به بار خواهد آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه روسیه با اشاره به به ویران های گسترده در غزه گفت که چنین اقدامی فاجعه‌ای را برای چند دهه و حتی یک قرن به بار خواهد آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی بلالی، مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر روز گذشته چهارشنبه سوم آبان ماه، در نشست راهیان پیشرفت که در محل نمایشگاه هوافضا برگزار شد، به تشریح برخی از دستاورد‌های این حوزه پرداخت. سردار بلالی ضمن معرفی نمایشگاه هوافضا گفت: این نمایشگاه دارای پنج بخش عمده موشکی، پهپاد، پدافند، عملیات هوایی و فضایی است. او با بیان...

خبرگزاری تسنیم

مشاور عالی فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست راهیان پیشرفت گفت: موشک‌های نقطه‌زن به دستور مقام معظم رهبری ساخته شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از معمر قذافی، دیکتاتور لینی در کنار دو تن از محافظانش که زن هستند، منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

چند روز پیش دوازدهمین سالگرد قتل معمر قذافی حاکم مطلق‌العنان لیبی بود. به این بهانه خاطره ای متفاوت از دیدار یک شخصیت فرهنگی مذهبی از دیدار با او در نیمه دهه 60 نقل کرده ایم که تا کنون جایی منتشر نشده است.