سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معمر قذافی

معمر قذافی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ویدیویی عجیب از نمایشگاه صنعت ساختمان در تهران منتشر شد که در آن یک مرد با کت و شلوار در داخل آب است.

خبرگزاری مهر

عراق برای شناسایی کشوری که به ایران موشک داده بود، یک‌تیم اطلاعاتی را تشکیل داد. این‌نیروهای اطلاعاتی هم توانستند از شماره سریال روی لاشه موشک متوجه شوند منشا تحویل موشک‌ها لیبی بوده است.

خبرگزاری مهر

مترجم کتاب «قدرت و فساد» گفت برایان کلاس نویسنده این‌کتاب از لرد اکتون نقل می‌کند قدرت انسان را فاسد می‌کند و قدرت مطلق انسان را به طور مطلق فاسد می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وکیل خانواده امام موسی صدر در بیانیه ای به موضعگیری اخیر دادستان کل لیبی پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بشار اسد از مناطق سوخته در لاذقیه و همچنین نیروگاه برق در شهر بانیاس در جنوب طرطوس بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی گارد ریاست جمهوری خود دست به کودتا بزند چه می توان کرد؟ راه حل یاسر عرفات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تشکیل چند سرویس امنیتی و نظامی موازی بود تا مواظب یکدیگر باشند.

خبرگزاری مهر

بعد از ارتقا روابط ایران و عربستان و چند کشور مهم غرب آسیا اکنون دامنه گسترش روابط به لیبی رسیده است، کشوری که یکی از حلقه‌های ضروری برای ارتباط گیری با آفریقاست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: بی‌نظیر بوتو در تهران به شال خود بسنده نکرد در حالی که اکنون شال برای تعریف حداقلی حجاب زنان در ایران نه تنها برای میهمانان خارجی که درباره دختران جوان هم کفایت می‌کند و کل تهدیدات هر روزه بگیر و ببند و جریمه به خاطر همین شال است و دیگر خبری از اصرار بر حجاب برتر نیست.

وب‌گاه عصر ایران

بی‌نظیر بوتو به شال خود بسنده نکرد در حالی که اکنون شال برای تعریف حداقلی حجاب زنان در ایران نه تنها برای میهمانان خارجی که درباره دختران جوان هم کفایت می‌کند و کل تهدیدات هر روزه به خاطر همین است و دیگر خبری از اصرار بر حجاب برتر نیست.

وب‌گاه عصر ایران

آخرین سفر یک وزیر خارجه لیبی به تهران مربوط به 17 سال قبل است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از موضوعاتی که همواره باید نسبت به آن هوشیار باشیم، موضوع انحراف از مسیر حق و آرمان‌ها است. سؤال این است که چگونه جامعه‌ی اسلامی ممکن است دچار انحراف در آرمان‌ها شود؟

وب‌گاه عصر ایران

منابع نزدیک به هانیبال قذافی، پسر معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی گفتند که وضعیت سلامتی هانیبال به شدت وخیم شده و او در حالت بیهوشی وارد بخش مراقبت‌های ویژه شد.

وب‌گاه گسترش

دو کشور ایران و لیبی بعد از چندین سال در ماه‌های اخیر تصمیم به ارتقاء روابط دو جانبه خود گرفته و در همین چارچوب شاهد بودیم که لیبی سطح حضور دیپلماتیک خود در تهران را از کاردار به سفیر ارتقا داد و حدود یک هفته پیش سفیر لیبی در ایران استوار نامه خود را به سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهوری اسلامی ایران تسلیم کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرونده هسته‌ای ایران یکی از چالش‌برانگیزترین و پرفرازونشیب‌ترین و پیچیده‌ترین مذاکرات دیپلماتیک تاریخ بوده است.

خبرگزاری مهر

سلیمان می‌گفت علاوه بر فراهم‌بودن امکانات رفاهی و شرایط مطلوب برای نیروهایش و عدم دخالت ایرانی‌ها در کارهای پرتاب، ایران باید گاهی موشک‌هایی به‌سمت عربستان و کویت نیز شلیک کند.