سه‌شنبه 1 خرداد 1403

معمر قذافی

معمر قذافی

وب‌گاه خبر آنلاین

علی‌اکبر صالحی، وزیر خارجه اسبق ایران در یادداشتی در روزنامه هم میهن نوشت: اگر بخواهیم ربوده شدن امام موسی صدر را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم باید بپرسیم که بیشترین استفاده‌کننده از این ربایش غیرانسانی را چه کسانی بردند. قطعاً این رژیم صهیونیستی بوده که بیشترین استفاده را برده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امانی امروز سه شنبه در حساب ایکس خود نوشت که حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا چهارشنبه وارد لبنان می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: روزنامه الشرق الاوسط در گزارشی در این رابطه از نامه‌نگاری بین محافل قضائی دو کشور در این زمینه پرده برداشت و نوشت: ساختار قضائی لبنان هفته گذشته نامه‌ای را از حلیمه عبدالرحمن وزیر دادگستری لیبی دریافت کرد که اعلام کرده است آمادگی دارد پرونده هانیبال قذافی (پسر معمر القذافی دیکتاتور سابق لیبی) را روی میز مذاکره قرار دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه لبنانی «نداء الوطن» از سفر اعلام نشده وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران به بیروت در هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور گفت: در آفریقای جنوبی پنج پالایشگاه نیازمند به روزرسانی است که در جلسات فشرده وزیر نفت توافق انجام شد برخی اقدامات انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

وزارت امور خارجه لیبی در پاسخ اعلام کرد که دیدار نجلا منقوش و الی کوهن را «غیررسمی و تصادفی» بوده است. بر این اساس، هیچ برنامه‌ریزی برای این دیدار در حضور وزیر خارجه ایتالیا صورت نگرفته بود و مذاکره‌ای هم صورت نگرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بیروت بار دیگر اعلام کرد، تنها در مقابل اطلاعات مشخص کننده سرنوشت امام موسی صدر حاضر است هانیبال قذافی را به طرابلس تحویل دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اداره پلیس «بوستون» در ایالت ماساچوست آمریکا اعلام کرد که در حادثه تیراندازی صبح امروز شنبه، 7 نفر هدف گلوله قرار گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش عاقبت ذلت و تسلیم شدن برخی سران کشورها درمقابل شیطان بزرگ آمریکا، همچون، قذافی، صدام، حسنی مبارک و... را مصادیق خیانت و بدعهدی سران کاخ سفید به این پادشاهان غربزده و کشورهای هم پیمان خود در عرصههای بین المللی دانست.

خبرگزاری مهر

مشاور فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش گفت: دنیا دید که به برکت خون مطهر شهدا، نتیجه تمام دشمنی ها و کینه توزی ها و راهبردهای نظام سلطه درمقابل ملت بزرگ ایران شکست خورد و بینتیجه ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایتالیا، ترور معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی را «اشتباه بزرگی» دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونیو تاجانی، وزیر امور خارجه ایتالیا، ترور معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی در سال 2011 را «اشتباه بزرگی» دانست

وب‌گاه گسترش

اکران فیلم سینمایی باربی با بازی مارگو رابی و محبوبیت این فیلم به کمک تبلیغات موفقی که داشت تاثیرات کم‌سابقه‌ای در مخاطبانش ایجاد کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه در مصاحبه با شبکه «اسکای نیوز» که شامگاه امروز (چهارشنبه)، از این شبکه پخش شد، به مسائل مختلفی از جمله نوع تعامل آمریکا با کشورها، حضور تروریست‌ها در سوریه و... پرداخت. * ایران و روسیه دوستان سوریه هستند رئیس جمهور سوریه در این مصاحبه گفت: «روابط با روسیه و روابط با ایران ثابت کرد که سوریه می‌داند چطور دوستانش را به...