یک‌شنبه 22 مهر 1403

مقاومت فلسطین زوال رژیم صهیونیستی را نزدیک کرده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مقاومت فلسطین زوال رژیم صهیونیستی را نزدیک کرده است

سنندج - ایرنا - منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم گفت: پافشاری مردم فلسطین بر مقاومت در برابر اشغالگران و حمایت آزادیخواهان جهان از جبهه مقاومت، باعث شده تا رژیم کودک کش صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گیرد.

پرویز اوسطی روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اصالت و هویت ملت فلسطین آینده این کشور را رقم می‌زند و با بازگشت فلسطینیان به وطن خود و برگزاری انتخابات، باید مشخص کننده صاحبان واقعی این کشور باشد.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام و نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی افزود: ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف، آن را به مساله اول جهان اسلام تبدیل کرده و تا آزادی قدس شریف در کنار ملت فلسطین خواهد بود.

منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم یادآور شد: جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در طول تاریخ ننگین ایجاد این رژیم جعلی بر کسی پوشیده نیست و جامعه جهانی و سازمان‌های مدعی حقوق بشر باید در ارتباط با این مساله وارد عمل شوند.

اوسطی به همراهی برخی سران کشورهای عربی با رژیم جنایت کار صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت آمریکا و دلارهای سعودی، کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین را در پیش گرفته که سلاحی جز ایمان و اراده ای آهنین ندارند.

وی به فتنه‌انگیزی سران برخی کشورهای عربی در مقابله با محور مقاومت در هم اشاره کرد و تاکید کرد: روز قدس فرصت مغتنمی برای نشان دادن چهره واقعی دشمنان اسلام است و آزادیخواهان سراسر جهان در این روز، چهره واقعی رژیم کودک کش صهیونیستی را به مردم نشان داده و سیاست‌های خصمانه دشمنان اسلام را به تصویر می‌کشند.

اوسطی با تاکید بر ترویج مشارکت عمومی در پاسداشت روز جهانی قدس و تقویت نگاه فراجناحی و فرا ایرانی در موضوع فلسطین و حمایت از جریان مقاومت گفت: استکبار جهانی با بهره گیری از ابزار رسانه‌ای بدنبال تطهیر چهره خود از جنایات صورت گرفته است در حالیکه باید در برابر هجمه استکبار به ارزش ها و مقدسات مسلمانان ایستاد و با تاکید جدی بر محور مقاومت زوال و نابودی رژیم صهیونیستی را نزدیک تر کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در اطلاعیه‌ای در خصوص برگزاری مراسم روز قدس در این استان اعلام کرده است: پاسداشت موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و دفاع از مظلوم، واجب شرعی و در هر شرایطی تعطیل‌ناپذیر است، لذا در پی محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری شایسته و گسترده راهپیمایی سراسری، امسال روز جهانی قدس با ویژه برنامه‌ای بس گرانبها و استثنایی پاسداشته خواهد شد.

این ویژه برنامه عبارت است از سخنرانی مقتدای مقتدر و عظیم‌الشأن امت اسلامی (مدظله العالی) بر این اساس در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان (2 خرداد 1399 مصادف با 22 می 2020 میلادی) رهبر معظم انقلاب اسلامی ساعت 12:00 (به وقت تهران) به صورت زنده با امت اسلامی سخن خواهند گفت.

این سخنرانی به صورت زنده از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی داخلی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

به همین مناسبت و به منظور کسب فیض حداکثری از بیانات حکیمانه و راهگشاب ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) هیچ‌گونه برنامه‌ای تحت عنوان مراسم روز قدس در هیچ نقطه‌ای از استان کردستان برگزار نخواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*