پنج‌شنبه 14 تیر 1403

منتظر فرصت عملیات وعده صادق 2 هستیم / پیروزی ملت فلسطین قطعی است

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
منتظر فرصت عملیات وعده صادق 2 هستیم / پیروزی ملت فلسطین قطعی است

سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، امروز دوشنبه 11 تیرماه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه گفت: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز آمریکایی در خلیج فارس اقدام کردیم با یک موشک هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم. در عملیات دوم علیه آمریکا 13 موشک به عین الاسد زدیم.

وی ادامه داد: در عملیات سوم، در عملیات وعده صادق 300 فروند موشک شلیک کردیم. آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق 2» هستیم که نمی‌دانم تعداد موشک‌های آن چقدر باید باشد.

سردار حاجی زاده در ادامه گفت: به عنوان یک فرد مطلع نظامی که 44-45 سال است کار من همین است و مسائل نظامی را خوب درک می‌کنم می‌گویم این اتفاقی که در فلسطین افتاده و این حرکتی که به عنوان طوفان الاقصی انجام شد و با مقاومتی که از سوی مردم فلسطین شاهد هستیم، این حرکت به پیروزی قطعی ملت فلسطین خواهد انجامید.

سردار حاجی زاده گفت: همان‌گونه که از سلاح‌های عزیزان ما در فلسطین و لبنان و جا‌های دیگر معلوم است دیگر مشخص است در واقع از طریق ایران کمک و تغذیه می‌شود و از هر کاری که از ما بربیاید کوتاهی نکردیم و کوتاهی نخواهیم کرد. در هر بخشی که توان داشته باشیم تا پای جان پای مقاومت و مردم فلسطین هستیم و خواهیم بود.

وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند قطعاً ملت فلسطین پیروزند. استقامت و مقاومت شما واقعاً قابل وصف نیست. مطمئن باشید که شما مسیر تاریخ جهان را دارید تغییر خواهید داد و این اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: شما تاریخ منطقه و جهان را تغییر خواهید داد. محکم تا آخر پای شما هستیم و هر کاری که در توان ما باشد در حمایت از عزیزان فلسطین انجام خواهیم داد.

وی افزود: قریب 9 ماه است که جنایت جنایتکاران رژیم صهیونیستی با پشتیبانی آمریکایی و اروپایی آنها در فلسطین را می‌بینیم و هر روز شاهد جنایت‌های وسیع از سوی استکبار و رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین هستیم.

حاجی زاده گفت: برای همه مردم و مسئولان ما این صحنه‌ها بسیار بسیار تلخ است. برای ما این تلخی مضاعف است در عین حال که قدرت آن را داریم، ولی دست مان بسته است.

وی ادامه داد: شرایط اینکه بتوانیم مستقیم علیه رژیم صهیونیستی اقدام کنیم خیلی برای ما فراهم نیست.

سردار حاجی زاده، ضمن تایید حمله به پایگاه فوق سری اطلاعاتی هرمون در جبل الشیخ در شب عملیات وعده صادق گفت: آمریکایی‌ها هم سعی کردند با آن مقابله کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی