جمعه 30 شهریور 1403

منتقدان من بازی‌ها را نگاه نمی‌کنند / بلینگام علیه بارسا: گل که زدم استادیوم جان داد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
منتقدان من بازی‌ها را نگاه نمی‌کنند / بلینگام علیه بارسا: گل که زدم استادیوم جان داد!

جود بلینگام در یک مصاحبه یوتیوبی در نقش یک مادریدیستای دوآتشه از ال‌کلاسیکوها و گلهایش به بارسلونا تعریف کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جود بلینگام بخشی از محبوبیت فوق‌العاده‌اش در رئال مادرید را مدیون اولین ال‌کلاسیکویی است که با پیراهن رئال در آن حضور داشت.

بلینگام در یک مصاحبه درباره اولین تجربه‌اش در ال‌کلاسیکو صحبت کرد. فصل گذشته رئال خیلی زود دروازه‌اش را مقابل تیم ژاوی باز شده دید ولی با دو گل بلینگام موفق شد 2-1 به پیروزی برسد. جود گفت:" بارسلونا خیلی قوی شروع کرده بود و زود گل زد. کم کم پیش خودم می‌گفتم اگر کاری نکنیم در نهایت شرمنده خواهیم شد. ولی وقتی به هم‌تیمی‌هایم نگاه کردم دیدم چقدر راحتند و آرامش دارند. انگار چیزی می‌دانستند که من خبر نداشتم. بعد یکهو انگار اتفاقی افتاد که تیم راه افتاد و دیدید که چه شد".

بلینگام در پاسخ به این که به دلیل کاهش نرخ گلزنی‌اش با انتقادهایی مواجه شده است گفت:" کسانی که بازی‌ها را تماشا نمی‌کنند یک فوتبالیست را فقط با تعداد گلهایش می‌سنجند. آنها فقط بلدند اخبار را چک کنند و گل بشمارند ولی بازی‌ها را نمی‌بینند. ولی بازی من فراتر از صرفا گل زدن است".

بلینگام درباره فینال سوپرجام اسپانیا در عربستان هم صحبت کرد و گفت:" این بازی با بارسا با بازی اول من خیلی فرق داشت. دیدید که از همان دقیقه اول ما کاملا برتر بودیم واقعا با شایستگی پیروز شدیم".

صحبت با بلینگام بار دیگر به اولین گلی برگشت او در ال‌کلاسیکو زده بود. جود گفت:" ما در استادیوم بارسا بودیم. لحظه‌ای که توپ به تور بوسه زد انگار کل استادیوم قالب تهی کرد. انگار روح از تن استادیوم خارج شده بود. یک تکه کوچک که هواداران مادرید که آنجا بودند صدایشان مثل صدای کل برنابئو بود چون بقیه استادیوم در سکوت کامل فرو رفته بود".

منتقدان من بازی‌ها را نگاه نمی‌کنند / بلینگام علیه بارسا: گل که زدم استادیوم جان داد! 2
منتقدان من بازی‌ها را نگاه نمی‌کنند / بلینگام علیه بارسا: گل که زدم استادیوم جان داد! 3