جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

نسخه ترمیم‌شده فیلم «رگبار» از معروف‌ترین آثار بهرام بیضایی در دوره جدید جشنواره فیلم تلوراید آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

کشورهای مختلف در حال معرفی فیلم‌های انتخابی خود برای جایزه اسکار بهترین فیلم بین‌المللی بوده و تاکنون سوییس، تاجیکستان، کره جنوبی، استونی، آلمان، شیلی، کانادا، استرالیا و تایوان نماینده‌های خود را اعلام کرده‌اند که تا اینجا دو سینماگر ایرانی در کارزار اسکار فیلم بین‌المللی حضور دارند.

اعلام نتایج آخرین نظرسنجی صداوسیما و ارقام 15 یا 20 درصدی از تعداد بیننده سریال‌های تلویزیونی، نشان می‌دهد که نگرانی‌های هنرمندان و کارشناسان برای جذب مخاطب در رسانه ملی چندان هم بیراه نبوده است.

سریال روسی «جراح» در ژانر پلیسی جنایی از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

«زخم کاری» به همین راحتی‌ها دست بردار شبکه نمایش خانگی نیست. مجموعه‌ای که در فصل نخست توانست توجه پرییننده را به خود جلب کند و حالا با اعلام بازگشتش، بسیاری را به یاد چالش‌های گذشته می‌اندازد. بیننده‌ای که نگران سانسور و دیر رسیدن قسمت‌ها بود و سازنده‌ای که با تعامل و حتی فشار، دنبال نمایش بهتر قصه در فضای ترسیم‌شده می‌گشت و البته سازمانی نوپا مانند «ساترا» که با پخش هر پروژه پرحاشیه،...

ابوالفضل پورعرب انتخاب بازیگرانش را برای اجرای نمایش «اتللو» نوشته ویلیام شکسپیر آغاز کرد.

مجموعه تلویزیونی «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی از شبکه آی فیلم به روی آنتن می‌رود.

برای بازدید از گالری ثالث باید به خیابان کریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره 148 رفت.

ابراهیم گلستان در منزل مسکونی‌اش در انگلستان درگذشت.

دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی از دستور رئیس سازمان سینمایی برای بررسی فوری موضوع انتشار قاچاق فیلم خبر داد.

بهرام افشاری در نخستین تجربه کارگردانی فیلم کوتاه خود، «خانه خاکستری» را ساخت.

ضمن تقدیر مجدد از مدیران گرامی، به ویژه مدیران ارجمند شبکه سه سیما، توفیق این خدمتگزاری را به زمانی مناسب‌تر موکول می‌کنم.

با به پایان رسیدن مهلت ثبت‌نام فیلم کوتاه در مراسم سینمایی تلویزیونی دنیای تصویر، آمار متقاضیان حضور در این رویداد اعلام شد.

آهنگساز سریال تلویزیونی «عشق کوفی» که این روزها از آنتن شبکه سوم سیما پیش روی مخاطبان قرار گرفته، از جزییات ساخت موسیقی متن این سریال و کارهای دیگرش در عرصه آهنگسازی سخن گفت.

اگر شما هم این روزها در جستجوهای اینترنتی‌تان رنگ صورتی زیاد می‌بینید و یا در چالش‌های باربی که میان کاربران شبکه‌های اجتماعی وایرال شده شرکت کرده‌اید. باید بدانید این روزها هیچ رنگ صورتی و هیچ چالش باربی اتفاقی نیست. بلکه برادران وارنر از دو سال پیش برای این روزها کلی نقشه کشیده‌اند.

زمان پخش فصل دوم سریال «زخم کاری» مشخص شد.