پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فیلم‌های سینمایی «نارگیل 2» و «ستون 14» از 18 مرداد جاری مهمان پرده نقره‌ای رنگ سینماهای سراسر کشور می‌شوند.

تعویق در انتشار قسمت آخر از «آمستردام»، با گمانه‌هایی مبنی بر توقف پخش این سریال از سوی ساترا مواجه شده بود؛ اما به گفته‌ی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا مجوز پخش قسمت آخر این سریال مدت‌هاست که صادر شده و دلیل پخش نشدن قسمت آخر ایجاد مانع از سوی ساترا نبوده است.

اگر همین حالا تولید فیلم در سینمای ایران کاملا متوقف شود، 3 سال طول می‌کشد که همه فیلم‌های در صف اکران، امکان نمایش عمومی بیابند!

تصاویری جدید از «باران کوثری» در فیلم سینمایی «رگ‌های آبی فروغ فرخزاد» منتشر شد.

نکته مهم در اولین قسمت از سریال «پدرگوادیولا» که قابل تامل است این است که فیلمساز در تولید اثر خود، راه ساده را انتخاب نکرده و نشان داده است برای گرفتن پلان ها و سکانس های خود وقت و انرژی زیادی گذاشته است.

جمعی از سینماگران در حالی که حدود پنج ماه از درگذشت کیومرث پوراحمد می‌گذرد، به تماشای آخرین اثر سینمایی این کارگردان نشستند و یاد او را گرامی داشتند.

فرهاد توحیدی بعنوان دبیر بیست و دومین دوره‌ی اهدای جوایز سالانه‌ی سینمای ایران انتخاب شد.

فصل پنجم مسابقه «ستاره‌ساز» از امروز پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند.

ایرج راد، رییس هیات مدیره خانه تئاتر خبر داد که بعد از مدت‌ها پیگیری و تلاش، پروانه پایان کار ساختمان جدید این خانه صادر شده است.

شبکه تماشا در دهه دوم ماه محرم، دو سریال «یلدا» و «بیگانه‌ای با من است» را به جدول پخش خود اضافه کرد.

برخی اعمال در روز دهم محرم یعنی عاشورا نقل شده که در ادامه می‌خوانید.

تلویزیون در دو روز آخر هفته، تاسوعا و عاشورای حسینی را پیش‌روی خودش دارد؛ قرار است در کنار چند فیلم جدید و نوستالژی، «مختارنامه» را در دو نسخه سینمایی به آنتن برساند.

خبری در فضای‌مجازی دست به دست می‌شود که سریال «آمستردام» توقیف شده اما پیگیری‌ها از ساترا حکایت از اتفاق دیگری دارد.

بیژن سراجی بازیگر متولد 1363 ظهر امروز پنجم مرداد ماه پس از درگذشت وی به دلیل عوارض جراحی با حضور خانواده و دوستانش در بهشت زهرا (س) تشییع شد.

جمعی از شاعران آیینی کشور همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی‌، تازه‌ترین سروده‌های خود را به پیشگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای دشت نینوا تقدیم کردند.

جولیا رابرتز بازیگر سرشناس سینما با حضور در اردوی منچستر یونایتد پیراهن شماره 6 را از بازیکنان این تیم هدیه گرفت.