پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

پخش تیزرهای مجموعه تلویزیونی «بازپرس» از شبکه یک آغاز شده و این سریال که با مشارکت قوه قضائیه ساخته شده است روایتگر پرونده‌های قضایی واقعی و حساسی خواهد بود.

همزمان با پایان مراحل فنی فیلم سینمایی «ویلای ساحلی» به کارگردانی کیانوش عیاری و تهیه‌کنندگی رضا رخشان اولین تصویر رسمی این فیلم منتشر شد.

فریماه فرجامی چند روزی است که در کما به سر می‌برد.

همزمان با سه میلیاردی شدن فروش فیلم سینمایی «کت چرمی» در سینماهای سراسر کشور، از پوستر جدید این فیلم رونمایی شد.

یک اکشن معمایی به کارگردانی سازنده «سین سیتی» و با بازی بن افلک با دوبله اختصاصی در شبکه نمایش خانگی از پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا سه شنبه 30 خرداد ماه از شبکه نمایش پخش می‌شود.

اکران فیلم سینمایی «دِرب» با استقبال تماشاگران در سینماهای فرانسه ادامه دارد.

کنسرت رضا بهرام شب گذشته در تالار وزارت کشور لغو شد.

دامنه تأثیرپذیری هنر از فناوری جدید به‌ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت‌های پرشماری را فراروی کاربران قرار می‌دهد.

علیرضا قربانی پس از یک ماه برگزاری تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف کشور، میزبان مخاطبان تهرانی می‌شود.

شورای پروانه نمایش به تازگیمصوبات جدید خود را در زمینه صدور پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی اعلام کرده است که در آن نام چهار فیلم سینمایی به چشم می‌خورد.

امروز 16 خرداد بیست‌و‌سومین سالگرد درگذشت هوشنگ گلشیری نویسنده شهیر ایرانی و از تاثیرگذارترین داستان‌نویسان زبان ایرانی است.

هوش مصنوعی درباره صدای واقعی محسن چاوشی اظهارنظر کرد.

دامنه تأثیرپذیری هنر از فناوری جدید به‌ویژه هوش مصنوعی، مدام در حال افزایش است و این روند رو به رشد، قابلیت‌های پرشماری را فراروی کاربران قرار می‌دهد.

علیرضا قربانی و گروهش مشغول برگزاری تور کنسرت‌هایشان در شهرهای مختلف کشور هستند، استقبال ویژه مردمان شیراز از این کنسرت جالب توجه است.

نکوداشت بهرام شاه محمدلو پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور اصحاب رسانه در فرهنگسرای نیاوران و در حاشیه نمایش "جنگ و صلح"، برگزار می‌شود.