جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

محسن یگانه خواننده‌ای است که حدود دو دهه در موسیقی پاپ ایران حضور داشته و همواره توانسته خود را در اوج نگه‌دارد و کیفیت بالایی در آثار و اجراهایش داشته باشد.

مجری سابق صداوسیما و بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود ابعاد جدیدی از قهر مسعود فراستی در برنامه زنده تلویزیونی که چند سال پیش رخ داد را افشا کرد.

حسین زمان خواننده مشهور کشور اخیرا به به بیماری سرطان پیشرفته کبدی مبتلا شده بود.

«آشپزی با مامان» با اجرای لاله صبوری به فصل سوم رسید و چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

اولین برنامه باشگاه مخاطبان موزه سینمای ایران با عنوان خلق ایده؛ ساخت فیلمنامه برگزار می‌شود.

به نظر می‌رسد با توجه به انتشار قسمتی از سریال و دیالوگ‌های خارج از عرف «رهایم کن»، بیلبوردهای تبلیغی این سریال جمع‌آوری شوند.

محمد فیلی، هنرمند پیشکسوت کشورمان که به تازگی عمل جراحی سنگینی را پشت سر گذاشته است، با اعلام خبر بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان، گفت: خدارشکر حالم خیلی خوب است ولی باید برای مدتی بدون حرکت در منزل استراحت کنم و تحت نظر باشم تا ببینیم خدا چه می خواهد.

پیکر حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون صبح جمعه 15 اردیبهشت ماه در میان حزن و اشک حاضران در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شد.

پیکر حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که در سن 37 سالگی درگذشت، جمعه 15 اردیبهشت‌ماه به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر حسام محمودی بازیگر جوان سینما و تلویزیون که در سن 37 سالگی درگذشت، جمعه 15 اردیبهشت‌ماه به خاک سپرده خواهد شد.

پرسپولیس فدراسیون فوتبال را تهدید کرده در دیدار با پیکان به میدان نمی‌آید! به این خاطر که قرار است این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد کارگردان فقید سینما در عصر بهاری اردیبهشت ماه در حالی به همت کانون کارگردانان سینمای ایران برگزار شد که هنرمندان حاضر در فقدان یکی از «حرفه ای ترین سینماگران» سخنرانی را مطرح کردند.

مجموعه طنز «چشم‌بندی» قرار است با حفظ 70 درصد بازیگرانِ فصل اول خود، فصل جدیدی را تدارک ببیند که به گفته تهیه‌کننده‌اش به زودی وارد مرحله تولید خواهد شد.

سریال جدید و کره‌ای «دکتر یوهان» از امشب ساعت 19:15 روی آنتن شبکه تهران می‌رود.

مرکز اطلاع رسانی فاتب اعلام کرد که برای دو تن از بازیگران خانم به دلیل کشف حجاب در انظار عمومی پرونده قضایی تشکیل شده است.

«زمانی در ابدیت» به زودی آماده نمایش می‌شود.