جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه منیبان

فرهنگی وب‌گاه منیبان

پوستر رسمی جشنواره فیلم کن امسال منتشر شد.

سالن‌های سینمایی اولین ماه سال 1402 را با میزبانی از حدود 2 میلیون و 270 هزار نفر تماشاگر و فروش 105 میلیارد تومان بلیت به پایان رساندند.

فیلم کوتاه «19 ثانیه بعد» در دومین حضور بین‌المللی خود، در بخش مسابقه بیست و دومین جشنواره بین‌المللی Riverside آمریکا به نمایش در می‌آید. این جشنواره از سال 2002 با هدف نمایش فیلمهای مستقل و چالش برانگیز اجتماعی که با جسارت به روح آدمی می‌نگرند، آغاز به کار کرد و هر ساله از 19 الی 23 آوریل)30 فروردین تا 3 اردیبهشت) در جنوب کالیفرنیا، منطقه اینلند امپایر برگزار می‌شود.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تلویزیون از فرار کرد و فیلیمیو آمد و آزادی در سوژه، در بیان، در طراحی، در بازیگری، در مطرح کردن روز و... را مطرح کرد و چون دغدغه بیننده دیدن مسائل مربوط به خودش است، لذا احساس می‌کنم این هم یکی از دلایلی است که مردم از تلویزیون فراری شدند.

پدرو آلمودوار، کارگردان اسپانیایی تایید کرد که وسترن کوتاه او برای افتتاحیه جشنواره کن امسال انتخاب شده است.

22 تیر 1401 بود که شهره لرستانی از انجام عمل تطبیق جنسیت خبر داد و گفت نام مازیار را برای خود برگزیده است. مازیار لرستانی در دومین قسمت از «طناز» ناگفته‌هایی را درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با مخاطبان درمیان گذاشت.

تلویزیون از امروز تا 29 اسفندماه بیش از 80 فیلم سینمایی را روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌برد؛ عنوان 28 فیلم جدید در فهرست این آثار، به چشم می‌خورد.

فیلمبرداری سریال «پوست شیر» از پروژه‌های پرمخاطب شبکه نمایش‌خانگی به کارگردانی جمشید محمودی به پایان رسید.

تلویزیون برای ایام نوروز و ماه رمضان امسال 11 سریال ایرانی و خارجی آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

نود و پنجمین دوره مراسم اسکار در مقایسه با دوره‌های قبلی، شاهد نامزد شدن بازیگران زیادی بود که توانسته بودند برای نخستین بار به عنوان نامزد‌های اسکار انتخاب شوند و در این میان، «همه چیز، همه جا به یکباره»، تنها فیلمی بود که چهار بازیگرش شانس نامزدی اسکار را از آن خود کردند.

"جشن سربرون" با نام جدید "آتش و باد" خودش را از جمعه آخر سال به آنتن می‌رساند.

نیما شاهرخ‌شاهی و جمعی از بازیگران شناخته شده در سریالی حضور دارند که قرار است برای ایام عید نوروز 1402 مهیای کنداکتور مهمِ تلویزیون شود.

محمدجواد نظری گلپایگانی، بازیگر و تهیه‌کننده، بامداد امروز یکشنبه 14 اسفندماه در خواب بر اثر سکته قلبی در 72 سالگی از دنیا رفت.

تاکنون عنوان سریال‌های شبکه یک و سه سیما در نوروز 1402 به طور رسمی اعلام شده است.

خواننده پاپ و جوان کشورمان برای اولین بار کنسرت می‌دهد.

روابط عمومی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، اعضای هیئت انتخاب این دوره از جشنواره معرفی کردند.