شنبه 8 اردیبهشت 1403

مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود / آبرسانی به 432روستای گلستان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
مهاجرت از روستاها به خاطر مشکلات آب متوقف می‌شود / آبرسانی به 432روستای گلستان

سیدمحمدرضا سید النگی گفت: 432 روستا با اعتباری بالغ بر 614 میلیارد تومان با یک قرارداد 30 ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی‌سابقه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سیدمحمدرضا سید النگی در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: تلاش کردیم که شهرداری ها با سرمایه گذاری های بخش خصوصی بتوانند منابع درآمدی برای خود ایجاد کنند و بتوانند از این طریق بودجه های خود را ارتقاء دهند.

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: 101 پروژه در حوزه شهرداری ها در سطح استان در هفته دولت افتتاح می شود و 20 پروژه نیز عملیات اجرایی آن آغاز می شود. سید النگی خاطرنشان کرد: کل این اعتبار 229 میلیارد تومان اعتبار در بر دارد که از این میزان 167 میلیارد تومان پروژه در هفته دولت افتتاح می شود. وی خاطرنشان کرد: 230 پروژه در حوزه دهیاری ها افتتاح و 94 پروژه نیز در هفته دولت عملیات اجرایی آن آغاز می شود. این مقام مسئول یادآور شد: 225 میلیارد تومان اعتبار پروژه های است که در هفته دولت در روستاهای گلستان افتتاح می شود. سید النگی بیان کرد: قرارگاه جهادی پیشرفت و توسعه 110 روستای استان گلستان در دستور کار قرار دارد. وی افزود: 432 روستا با اعتباری بالغ بر 614 میلیارد تومان با یک قرارداد 30 ماهه بنا است با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی با همکاری قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی برطرف کنیم که صرف این اعتبارات برای حل مشکلات آب و مسائل زیرساختی استان بی سابقه است. انتهای پیام /