جمعه 28 اردیبهشت 1403

مهاجری: پنج هفته سخت و طاقت‌فرسا داریم / کارمان ادامه دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
مهاجری: پنج هفته سخت و طاقت‌فرسا داریم / کارمان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار برابر فجر سپاسی شیراز گفت: با احترام به تیم فجر و سرمربی این تیم ما فردا برای کسب امتیاز به مصاف تیم خوب فجر می‌رویم. با توجه به جایگاه تیم‌ها ما با آرامش بیشتری به میدان خواهیم رفت، اما به هیچ عنوان بازی ساده‌ای نخواهیم داشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با تمجید از اقدام باشگاه فجر برای در اختیار قرار دادن زمین تمرین ادامه داد: 90 دقیقه بازی سرنوشت ساز در زمین داریم و نتیجه و سرنوشت فصل آینده دو تیم به این بازی گره خورده است. با آرامش بیشتری بازی می‌کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به شرایط این تیم از ابتدای کار تصریح کرد: زمانی که به نفت ملحق شدم، دیدم که مردم چه علاقه‌ای به تیم خود دارند و انگیزه‌ام بیشتر شد. شرایط تیم را در دو دیدار گذشته کمی بهبود بخشیدیم و جایگاه ما یک پله تکان خورد، اما کارمان ادامه دارد و پنج هفته سخت و طاقت‌فرسا پیش رو داریم. بازی بسیار خوبی مقابل تراکتور ارائه کردیم؛ به‌ویژه در نیمه اول که فرصت‌های خوبی داشتیم. شکل کار نشان می‌دهد می‌شود به آینده تیم امیدوار بود.

مهاجری با بیان اینکه با حضور سرآسیایی در تیم فجر، قطعاً بازی زیبایی از آب درمی‌آید، گفت: تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد، می‌تواند پیروز باشد. با احترام به سرآسیایی و فجر که پس از سال‌ها به لیگ برتر آمده، امیدواریم پیروز شویم که کاری دشوار است و نیاز به الزامات زیادی دارد.

وی با اشاره به مشکلات نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: فوتبال در شهرستان‌ها و به‌ویژه در شهرستان‌های کوچک، مشکلات زیادی دارد و بازیکنان ما در این مدت، خیلی چیزها را زیر پا گذاشته‌اند. اکنون زمان پرداختن به این مشکلات نیست و باید بحث‌های فنی و روحی را جلو ببریم. بچه‌ها با ما همراه بوده‌اند و خیلی اوقات به ما انگیزه داده‌اند. امیدوارم روز خوبی برای فوتبال کشورمان رقم بخورد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد غایبان تیمش در دیدار با فجر سپاسی گفت: مسلم مجدمی در دیدار با تراکتور کارت زرد گرفت و 3 کارته شد و برای این بازی محروم است اما بازیکن مصدومی نداریم.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید تیم فجر شهید سپاسی شیراز نفت مسجد سلیمان سرآسیایی مهاجری مسلم مجدمی سرمربی نفت این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است