دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

وب‌گاه عصر ایران

فارسی خواندن مهران غفوریان در برنامه اسکار مدیری سوژه کاربران شد او در دو خط 20 غلط داشت.

وب‌گاه عصر ایران

بهرنگ علوی، بازیگر تلویزیون در برنامه اسکار مهران مدیری، در پاسخ به سوال نیما شعبان نژاد به برد تیم استقلال کنایه زد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس تاجیکستان مؤسسه فرهنگی اکو با بیان اینکه بانگ خطر را می‌توان برای زبان فارسی شنید، شاهنامه را شاه کتاب‌ها توصیف و تأکید کرد که فرزندان خلفی برای زبان فارسی و فردوسی نیستیم.

وب‌گاه عصر ایران

صحرا اسداللهی، بازیگر سینما که در برنامه اسکار اثر جدید مهران مدیری حضور پیدا کرده است، در بخشی از برنامه تماسی با خاله‌اش گرفت و با زبان شیرین محلی شان صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر قرار باشد نگاهی به نوستالژیک‌ترین شکایت پرستاران از یک فیلم یا سریال داشته باشیم یاد فیلم شوکران بهروز افخمی و شخصیتی خواهیم افتاد که هدیه تهرانی را در شمایل یک پرستار فریبنده نشان می‌داد که با یک مرد متاهل وارد رابطه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد مهران مدیری این روزها به شدت پرکار شده است و فعالیت های زیادی در تلویزیون و شبکه نمایش خانگی دارد به گزارش عرشه آنلاین، این روزها رسانه‌ها از فعالیت گسترده مهران مدیری در پلتفرم‌ها و تلویزیون می نویسند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در چند دهه اخیر، شاهد روند صعودی ترک مجریان از صدا و سیما بوده ایم. در میان اهالی کوچ، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران و مجریان از آنجایی که در رصد روزانه و هفتگی مخاطبان هستند، بیش از دیگران به چشم می‌آید.

خبرگزاری تسنیم

بسیاری در فضای رسانه اعلام کرده‌اند که خبری از فصل سوم «سرزمین مادری» نخواهد بود یا عده‌ای بازپخش دوباره فصل های گذشته این سریال را سوژه کرده‌اند اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد فصل سوم در حال آماده‌سازی برای رسیدن به آنتن شبکه سه سیماست.

وب‌گاه مشرق نیوز

درباره «ویستا مدیا» با کمی کنکاش در ثبت روزنامه‌های رسمی می‌توان به سرنخ جالب توجهی رسید. این کمپانی توسط یکی از آقازاده‌های پرنفوذ «متصل» اداره می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

بهرام افشاری، بازیگر محبوب و توانمند سینما و تلویزیون، در یکی از قسمت‌های پربیننده برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حاضر شد. این حضور سرشار از لحظات طنز و خاطره‌انگیز بود و بار دیگر مهارت و استعداد افشاری در عرصه کمدی را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

این بازیگر در مورد زود ازدواج کردنش می گوید: در بیست و یک سالگی ازدواج کرده ام. شاید خیلی ها فکر کنند که این سن برای ازدواج زود است اما من اینطور فکر نمی کنم و معتقدم اگر کسی شرایطش را داشته باشد، خوب است در همین دوران ازدواج کند.

وب‌گاه عصر ایران

نعیمه نظام‌دوست در جواب به سوالی که در برنامه اسکار از او پرسیدند گفت: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نعیمه نظام دوست بازیگر سینما تلویزیون که هنوز مجرد است اعلام کرد که دوست دارد با کدام هنرمند معروف ایرانی ازدواج کند.

وب‌گاه عصر ایران

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار گفت: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت به گزارش عرشه آنلاین، شب گذشته قسمت جدید برنامه اسکار مهرلان مدیری منتشر شد و در آن نعیمه نظام دوست با خنده هایش از علاقه اش به ازدواج با مهران مدیری گفت

وب‌گاه 55 آنلاین

در بخش پرسش و پاسخ برنامه اسکار سمیرا حسن پور از نعیمه نظام دوست پرسید که اگه قرار بود با یک بازیگر مرد در سینما ازدواج کنی پارتنرت کی بود؟ نعیمه نظام دوست در پاسخ گفت: مهران مدیری!