دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

مهران مدیری

مهران مدیری

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی ویدیوی جالبی از نعیمه نظام‌دوست در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به سریال ساعت خوش است. او در این سریال تنها 20 سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است. اخیرا حضور نعیمه نظام دوست در برنامه «اسکار» مهران مدیری موردتوجه مخاطبان قرار گرفته است.

وب‌گاه عصر ایران

به تازگی ویدیوی جالبی از نعیمه نظام‌دوست در فضای مجازی منتشر شده است که مربوط به سریال ساعت خوش است. او در این سریال تنها 20 سال سن دارد و با مهران مدیری همبازی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ما در این بخش میخواهیم تا به شما نمونه ماکت های ماشین ایرانی را معرفی کنیم ما در این بخش میخواهیم تا به شما نمونه ماکت های ماشین ایرانی را معرفی کنیم. ماکت هایی که به شدت معروف بوده و در بین ایرانیان محبوب می باشد و جزو پر فروش ترین ها می باشد. این ماکت ها از هر حیث مورد بررسی قرار گرفته و هر یک دارای ویژگی های خاص می باشند که در ادامه هر یک را مورد بررسی قرار می دهیم. ما در اینجا به...

وب‌گاه عصر ایران

علی رغم فیلترینگ جمعیت بسیار زیادی در کشور از این شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده استفاده می‌کنند و هم مردم و هم فیلترکنندگان به این نکته واقف هستند.

وب‌گاه عصر ایران

خاطره تلخ ژیلا صادقی از برنامه «دورهمی» مهران مدیری مورد توجه قرار گرفته است. ژیلا صادقی در برنامه برمودا گفت: من بعد از برنامه «دورهمی» خیلی آسیب دیدم. من اگر در «دورهمی» خیلی شاد بودم، واقعاً شاد نبودم. چون مردم در دوران کرونا در شرایط بد بودند، دلم نمی‌خواست از غصه‌هایم بگویم.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن شکوهی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در دنباله‌سازی همواره در ورطه تکرار و کلیشه، گرفتارِ چالش‌ها و مشکلاتی شده است. اما در این میان «زیرخاکی»، «نون‌خ» و «پایتخت» به غیر از فصل ششم توانستند یک دنباله محبوب باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

«چاکریم استاد» این را امیرحسین فتحی با همان روحیه شاد و شنگولی که از ابتدای تمرین دارد می‌گوید. می‌گوید و بوسه‌ای می‌زند بر شانه شمس لنگرودی که حالا بعد از دو دور تمرین نمایش «و تو هم برنگشتی» خسته به نظر می‌رسد. شمس با لبخند پاسخش را می‌دهد. موزیک پخش می‌شود. کارگردان از انتهای سالن می‌گوید ادامه بدهید. فتحی، دیالوگش را می‌گوید و کارگردان خسته نباشید می‌گوید. همه بازیگران و دو خواننده...

وب‌گاه عصر ایران

سامان احتشامی در گفتگو با حامد آهنگی گفت: برای تولد مهران مدیری زنگ زورخانه را خریدم. این زنگ برای ورود دست بگیر و لوطی و ریش سفید محل به صدا در می‌آید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن شکوهی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد. حسن شکوهی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد. به گزارش عرشه آنلاین، براساس اخبار منتشر شده حسن شکوهی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی بازیگر مشهور ایرانی است. حسن شکوهی به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. حسن شکوهی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش کرده است. حسن شکوهی با فیلم های مهران مدیری شناخته شد. وی...

وب‌گاه عصر ایران

بهرام افشاری، بازیگر محبوب و توانمند سینما و تلویزیون، در یکی از قسمت‌های پربیننده برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری حاضر شد. این حضور سرشار از لحظات طنز و خاطره‌انگیز بود و بار دیگر مهارت و استعداد افشاری در عرصه کمدی را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه فرارو

مهران مدیری در یکی از برنامه‌های ویدئویی‌اش شوخی عجیبی با بدنسازها و رشته‌ی بدنسازی انجام می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به بهانه پخش مجدد خانه به دوش از شبکه آی‌فیلم در روزهای ماه رمضان 1403 به سراغ سریال‌های طنز شاخصی رفتیم که رضا عطاران تا به امروز برای صدا و سیما ساخته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ از بین شبکه‌های خردوریز صداوسیما، شبکه ای‌فیلم محبوب‌ترین شبکه است چرا که با اتکا به ذخیره تاریخی این سازمان، سریال‌های قدیمی را پخش می‌کند. حالا و در ماه رمضانی که گذشت این شبکه دوباره اقدام به پخش سریال...

وب‌گاه خبر آنلاین

به بهانه پخش مجدد خانه به دوش از شبکه آی‌فیلم در روزهای ماه رمضان 1403 به سراغ سریال‌های طنز شاخصی رفتیم که رضا عطاران تا به امروز برای صدا و سیما ساخته است.

وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، خاطرات تلخ مهران مدیری را از دوران بی پولی را از زبان خودش بشنوید.

وب‌گاه عصر ایران

در چند سال گذشته، عکسی از نعیمه نظام‌دوست، در تولد دوستش منتشر شده بود. در برنامه جدید اسکار، مهران مدیری از این بازیگر زن سینما و تلویزیون، درباره پخش شدن عکس او در ویلای کردان سوال کرده و او را غافلگیر می‌کند