جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت و جامعه وزارت علوم گفت: در راستای بهبود اشتغال فارغ التحصیلان وزارت علوم 11 پیشنهاد اجرایی به همراه ریزمحورهای آن آماده کرده و آن را به وزارت کار تحویل داده است.

اهواز - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: نقش دانشگاه کشاورزی خوزستان در طرح‌های مهم کشاورزی و دامی مثل طرح 550 هزار هکتار مقام معظم رهبری باید برجسته شود.

ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1401 تا 9 تیرماه 1401 تمدید شد.

آخرین مرحله رزم آزمون باز دروس عمومی جهت آشنایی دانشجویان با سامانه آزمون مرکز سنجش و آزمون، برگزار می‌شود.

کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی برای 65 رشته و مجموعه منتشر شد.

دوره کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای مدیریت کسب و کار اینترنتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان یکی از راههای تشویق و ترغیب دانشجویان به فعالیت‌های ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و المپیادهای ورزشی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه دانشگاه در حال پشت سرگذاشتن بحران‌هاست به مشکلاتی از قبیل بی‌انگیزگی در اعضای هیئت‌علمی به دلیل سقف حقوقی و پلکانی کردن مالیات اشاره کرد.

ثبت‌نام پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 7 تیر 1401 ادامه دارد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری از تعیین قضات ویژه برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در کنکور سراسری 1401 خبر داد و گفت: داوطلبان هر چه سریعتر از گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب خارج شوند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: عدم نیاز به فراخوان یا فراخوان مستقل برای جذب نخبگان در دانشگاهها در حال بررسی و طی روال قانونی است.

داوطلبان گروه آزمایشی هنر در 12 رشته و داوطلبان رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی برای شرکت در آزمون عملی باید همزمان با دریافت کارت کنکور 1401، علاقمندی خود را برای آزمون عملی اعلام کنند.

مرحله نظری هفدهمین دوره آزمون ملی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور 13 مرداد برگزار می شود و ثبت نام متقاضیان از 22 تیرماه آغاز می شود.

معاون آموزشی دانشگاه تهران از اضافه شدن بخش شنیداری به آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران خبر داد.

رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 اضافه شد.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: کلید اولیه آزمون دکتری تخصصی و دکتری تخصصی «پژوهشی / فناوری محور» رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی امروز 5 تیر منتشر می شود.