جمعه 28 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: برخی از کارشناسان سنجش معتقد هستند با مصوبه کنکوری اخیر، مناطق محروم با رشته‌هایی مثل پزشکی باید وداع کنند.

مشهد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی ضمن اشاره به مصادیق استفاده حرام از تلفن همراه به بیان سیره اخلاقی و رفتاری امام رضا (ع) در مناسبات اجتماعی پرداخت.

مشهد سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی در خراسان رضوی گفت: تا پایان سال 20 استارتاپ در مراکز علمی کاربردی خراسان رضوی طراحی و اجرا می‌شود.

دوره کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای مدیریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای برای نخستین بار در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

کارت شرکت در کنکور سراسری سال 1401 به همراه راهنمای شرکت در آزمون شامل جزئیات نحوه پاسخگویی به سوالات آزمون در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی از ایجاد یک رشته مهندسی جدید تحت عنوان "مهندسی متریونیک" برای اولین بار در کشور در این دانشگاه خبر داد.

انتخاب رشته محل و دفترچه راهنمای چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از یکشنبه 5 تیر 1401 آغاز می شود.

فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 تا ساعت 24 روز 6 تیرماه تمدید شد.

معاون پژوهشی وزیر علوم بر لزوم رعایت اخلاق در پژوهش و اجرای قوانین مقابله با آنچه که سال‌هاست تحت عنوان پایان‌نامه‌فروشی مطرح است، تاکید کرد.

شیوه‌نامه پایان‌نامه‌های محصول‌محور گروه علوم پزشکی با امکان حمایت تا سقف 100 میلیون تومان، ابلاغ شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد که وام‌های دانشجویی تا اواخر تیرماه پرداخت می‌شوند.

مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: تمامی فرزندان شاهد و ایثارگر که در آزمون‌های سراسری بدون اعمال سهمیه ایثارگران موفق به کسب رتبه برتر شوند را در حین تحصیل بورسیه می کنیم.

جزئیات ثبت‌نام ترم تابستانی دانشگاه علوم پزشکی مجازی اعلام شد و دانشجویان علاقمند می توانند از 6 تیرماه تا 12 تیرماه 1401 در ترم تابستان 1401 شرکت کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به تلاش‌های این مدرسه در تربیت طلبه تراز انقلاب اسلامی، گفت: همواره سعی کردیم بر مبنای نگاه مدبرانه مقام معظم رهبری برنامه ریزی کنیم.

کنگره استفاده از هوش مصنوعی در علوم پزشکی در سه بخش سمینارهای تخصصی ماهیانه، مدرسه تابستانه هوش مصنوعی و جشنواره علمی دانشجویی دیماه امسال تحت عنوان AIMS 2022 برگزار می شود.

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: باید کارهایی انجام دهیم تا تحول در علوم انسانی را مطلوب تر، عملیاتی تر و اثربخش تر در مجموعه دانشگاه و جامعه ببینیم.