جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

ایذه - تعداد شهدای حمله تروریستی در شهرستان ایذه افزایش یافت و حال مجروحان وخیم گزارش شده‌است.

دزفول - معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: ادبیات پایداری را می‌توان به عنوان یک نسخه شفابخش برای توسعه فرهنگ و امر تربیت در کشور تجویز کرد.

تعداد 20 نفر از اراذل و اوباشی که برای تعطیل کردن بازار آهن شادآباد پس از درگیر شدن با کسبه تعدادی از کسبه را با شلیک گلوله زخمی کرده بودند دستگیر شدند.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از تخصیص اعتباری بالغ بر 725 میلیارد تومان برای استانداردسازی سامانه‌های گرمایشی مدارس و تأمین تجهیزات هنرستان‌ها خبر داد.

ناصر تکمیل همایون مورخ، پژوهشگر تاریخ و جامعه شناس صبح امروز چهارشنبه 25 آبان درگذشت.

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 تهران از نصب المان و دیوارنگاره شهری در آستانه برگزاری جام جهانی 2022 قطر با اکران مضامین جام جهانی خبر داد.

تربت حیدریه رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های نماینده مردم و گشایش 30 میلیارد ریال اعتبار مالی، تکمیل پروژه خانه جوان در این شهرستان پس از 3 سال توقف از سرگرفته شد.

اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 116 قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری 90 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز در استان خبر داد.

براساس اعلام قوه قضاییه سه اغتشاشگر در تهران به اعدام محکوم شدند البته احکام صادر شده اولیه و قابل تجدیدنظرخواهی است.

رئیس جمعیت هلال احمر با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی، نماینده آیت الله العظمی سیستانی در ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.

شهردار تهران از خسارت 500 میلیاردی به شهر طی اغتشاشات اخیر خبر داد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به احداث 16 ایستگاه ناتمام در خطوط 6 و 7 طی امسال و سال آینده گفت: پیگیر راه‌اندازی کامل خط مترو تهران پرند تا پایان سال جاری هستیم.

مشهد سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از اجرای عملیات مرمتی در کاروانسرای فخرآباد بجستان خبر داد.

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از آغاز بارش باران در نیمه غرب استان خبرداد و گفت: بارندگی در مناطق مرکزی و کلانشهر اصفهان در ساعات عصر و شامگاه امروز پیش بینی می‌شود.

در حالی‌که اغلب مغازه‌ها و فروشگاه‌های سطح شهر فعال هستند و به‌طور طبیعی فعالیت می‌کنند، برخی از کسبه به‌دلیل ارعاب داعش‌گونه عناصر آشوب‌طلب، کرکره مغازه خود را نیمه‌باز کرده‌اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از مراسم تحویل و رونمایی 630 دستگاه ون تاکسی در سیزدهمین شنبه «امید و افتخار» هفته آینده خبر داد.