یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

فرمانده کل انتظامی گفت: خط رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر این است که با پروژه‌هایی نظیر کشته سازی و انباشت خبر و همچنین بزرگ نمایی خطاهای مأموران هزینه‌هایی را به پلیس تحمیل کند.

عوامل تعرض به نوجوان زرین دشتی در دادگاه کیفری یک استان فارس با مجازات‌های سنگین مواجه شدند و عامل اصلی تعرض به این نوجوان به اعدام و ده سال حبس محکوم شد.

رئیس کمیته بین‌المللی صلیب سرخ مستقر در ژنو با ارسال نامه‌ای به رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، حمله تروریستی اخیر در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد

نسخه جدید اپلیکیشن «دوچرخه» با افزودن امکانات و قابلیت‌های متنوع و کاربردی منتشر شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بخش مهمی از حقوق و آزادی‌های ملت در قانون اساسی پیش‌بینی و برای تحقق این حقوق مراجع نظارتی و ضمانت اجراهای متناسب در نظر گرفته شده است.

سخنگوی شورای شهر تهران از اجرای برنامه ویژه جام جهانی در میدان امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: طرح معماری مجموعه معراج شهدا انجام خواهد شد.

نوری، وزیر آموزش و پرورش گفت: در ارتباط با بعضی از اقدامات هنجار شکنانه در فضای آموزش و تحصیل، قانون رسیدگی به تخلفات وجود دارد و این قانون حتما رعایت می شود.

مشهد دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش گفت: بیش از 20 هزار طلبه جهادی خواهر و برادر در طرح امین در مدارس کشور فعالیت می‌کنند.

خمام - آشوبگران این بار در استان گیلان به سراغ یک مدرسه ابتدایی رفتند و کلاس‌های درس را به آتش کشیدند!

برخلاف فراخوان‌های شبکه های معاند فارسی زبان؛ کسبه بازار تهران مغازه‌های خود را باز نمودند و مردم نیز در حال رفت و آمد هستند.

شهردار منطقه 4 تهران از روزهای پایانی تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید باقری فرجام خبر داد و گفت: این پروژه با 96 درصد پیشرفت فیزیکی به روزهای افتتاح خود نزدیک می شود.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از فعال‌شدن آسانسورهای ایستگاه مهدیه در خط 7 بعد از چهار سال خبر داد.

وزیر رفاه گفت: باتوجه به کمبود و نیاز به داروهای آنتی‌بیوتیک، تولید این داروها نسبت به سال گذشته 8 برابر شد. 32 تن مواد اولیه ساخت دارو از گمرک در حال ترخیص است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، از آماده باش نیروهای امدادی در 9 استان کشور خبر داد.

رئیس کانون بازنشستگان شهر تهران از انعقاد قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: حق بیمه تکمیلی به 205 هزار تومان افزایش یافته است.

معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.