شنبه 1 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

روابط عمومی سازمان زندان‌ها اخبار منتشر شده در مورد ضرب و شتم نرگس محمدی را تکذیب کرد.

رئیس مرکز تشخیص و پیشگیری پلیس فتا از راهکارهایی برای امن‌سازی پیام‌رسان‌ها و جلوگیری از هک شدن آن‌ها خبر داد.

پس از مطالبه رهبر معظم انقلاب، قرار است تا نوجوانان ایرانی به کمک اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، راویان نظم جدید جهانی با حضور و نقش‌آفرینی ایران باشند.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از تأمین 1000 دستگاه ویلچر برای کمک به زائران پیاده حرم امام رضا (ع) خبر داد.

اصفهان - کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش بیشینه دمای در مناطق شمال و شرق استان خبرداد.

شناور بودن ساعات اداری تمامی دستگاه‌های ملی و استانی مستقر در شهر تهران با استناد به تصویب‌نامه هیئت وزیران از دیگر مصوبات مهم جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان تهران بود.

اصفهان - سرپرست اداره محیط‌زیست شهرستان نجف آباد، از کشف و انتقال یک قلاده میمون به باغ وحش صفه با همکاری آتش‌نشانی این شهرستان خبرداد.

مشاور سازمان بهزیستی در امور بانوان گفت: ظرفیت سازی برای بانوان متناسب با توانمندی آنها، کمک به بهبود و ارتقای کیفیت زندگی و تکریم خانواده از برنامه‌های دفتر امور بانوان سازمان بهزیستی است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور محدودیت ترافیکی تعطیلات پایان هفته جاری و ابتدای هفته آینده را برای محورهای مواصلاتی کشور اعلام کرد.

سخنگوی قوه قضائیه از پیگیری ویژه مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص آزادی های مشروع خبر داد.

راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بزرگترین کنگره جهانی مسلمانان است که علاوه بر ابعاد فرهنگی و اجتماعی دارای جنبه سیاسی، عبادی است و موجب افزایش انسجام اجتماعی در تمام جامعه می‌شود.

مدیر کل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه ساخت و ساز در میانکاله متوقف نشده است، گفت: سیستم قضایی و رئیس جمهور باید به موضوع پتروشیمی میانکاله ورود کنند.

فاطمه خاوه‌ای می‌گوید: «ما تنها موکبی بودیم که در مراسم جاماندگان اربعین زباله تولید نکردیم. تنها پسماند ما چند میوه آسیب‌دیده و یکی دو لقمه فلافل بود!» آرزوی او اربعین بدون پسماند است.

همدان - علی‌رغم رأی مثبت شورای اسلامی شهر همدان مبنی بر تیم‌داری شهرداری اما کمیته انطباق فرمانداری این لایحه را رد کرد.

قاضی حسین زاده گفت: جمشید شارمهد به عنوان رئیس گروهک تروریستی تندر در قالب یک بیانیه که رسانه‌ای هم شده است به صراحت مسئولیت آن را برعهده گرفت.

عضو هیئت علمی مؤسسه علمی پژوهشی امام‌خمینی (ره) طی یادداشتی به موضوع پدیده کشف حجاب در کشور پرداخت.