یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فروشنده ای که تجهیزات دفاع شخصی به اغتشاشگران می‌فروخت خبر داد و گفت: از این متهم 11 عدد شوکر و افشانه کشف شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به اندازه مسافت تهران تا اصفهان امسال آسفالت ریزی داشته ایم که این میزان معادل 5 بار آسفالت کردن خیابان ولیعصر است.

مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مدت یک هفته در سایت سازمان سنجش خبرداد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به برخی استان‌ها خبر داد و گفت: اقدامات جهت بهبود وضعیت تالاب انزلی در حال انجام است.

اهواز - فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام یک باند قاچاق سلاح خبر داد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت در مقاطع قابل توجهی از آزادراه شهید فهمیده (تهران - کرج) طی ماه های سپری شده از سال جاری خبر داد.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.

دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: تمام تلاش همکاران و دغدغه‌مندانی که در سایر دستگاه‌ها در زمینه خطر پیری جمعیت فعال هستند با چند برنامه صدا و سیما دچار لطمه می‌شود.

بروجرد - فرمانده انتظامی بروجرد از دستگیری سارقان عامل شهادت گروهبان یکم «میلاد بیرانوند» خبر داد و گفت: شهید بیرانوند در عملیات تعقیب و گریز به صورت عمدی توسط سارقان با خودرو زیر گرفته شد.

مردم اصفهان در محل شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی مامور یگان ویژه ای که در اغتشاشات اصفهان به شهادت رسید حاضر شدند و از همکاران وی تقدیر کردند.

اصفهان - مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای از دستگیری 2 اغتشاشگر در شهرستان نجف‌آباد و کشف 11 عدد کوکتل مولوتف در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: زمین‌های مستعد توسط شهرداری تهران برای توسعه پارکینگ عمومی شامل اراضی با کاربری تثیبت شده باید مشخص شود.

نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص نامناسب بودجه هلال احمر، این جمعیت را با بحران امکانات لجستیکی مواجه کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی از اعلام نتایج آزمون استخدامی سراسری این سازمان که پانزدهم مهر سال جاری برگزار شده بود، در سایت سازمان سنجش خبر داد.

بیستمین نمایشگاه محیط زیست در نمایشگاه بین المللی تهران و با حضور فعالان این عرصه آغاز شد.

عضو شورای شهر تهران گفت: از شهرداری تهران می‌خواهم شیرینی افزایش حقوق را با کاهش اضافه کاری تلخ نکنند.