جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

درحالی که هم قوه قضاییه و هم مسئولان اقتصادی در رابطه با اجاره دادن کارت ملی برای خرید دلار هشدار دادند اما دلالان ارز همچنان مشغول اقدامات غیر قانونی خود هستند.

عضو شورای شهر تهران گفت: چگونه می‌توانیم مترو تهران را به دست کسانی بسپاریم که متوسط فعالیت آنها 3 ماه است.

کمیته امداد و آستان قدس رضوی با هدف اختصاص 2 هکتار زمین برای ساخت 500 واحد مسکونی ویژه مددجویان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

شهردار منطقه 9 تهران از تجهیز، مناسب‌سازی و آماده‌سازی مددسرای امید همزمان با شروع فصل سرما و برودت هوا و ارائه خدمات رایگان به افراد بی‌سرپناه در غرب پایتخت خبر داد.

رسیدگی به فضاهای بی‌دفاع شهری در مناطق در سی و دومین قرارگاه اجتماعی شهر تهران به ریاست معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت.

بیرجند - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه رتبه بندی معلمان بعد از 11 سال کاملاً اجرایی شد، گفت: احکام بیش از 90 درصد معلمان خراسان جنوبی صادر شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اغتشاشگران همان جنایات دهه 60 منافقین را دنبال کردند و مردم عادی و نیروهای امنیتی را به گلوله بستند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از مشکلات برای نوسازی تاکسی و ون ها هزینه بالای آن است.

عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و نهم آبان ماه براساس داده‌های 12 ایستگاه پایش فعال با میانگین 110 وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

دامغان - معاون قوه قضائیه از اصلاح قانون حمایت از خانواده از لحاظ ماهوی و شکلی خبر داد و گفت: این لایحه با 25 اصلاح از سوی رئیس قوه برای طرح در مجلس، به دولت ارائه خواهد شد.

افزایش سرسام آور هزینه های دارو و درمان باعث شده بازنشستگان تأمین اجتماعی با مشکلات زیادی مواجه شوند و این در حالی است که قرار بوده درمان سالمندان رایگان باشد که نیست.

کرمان - رئیس اورژانس سیرجان گفت: واژگونی یک خودرو سواری در جاده سیرجان - کرمان 11 مصدوم و یک کشته به همراه داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی بیش از 3 هزار مخزن شن در تهران برای فصل سرما خبر داد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از توقف، فک پلاک و اعزام به تعمیرگاه خودروهای دارای نقص فنی واضح خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور از ترافیک سنگین در یکی از محورهای منتهی به پایتخت خبر داد.