پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

به گزارش سازمان هواشناسی در بخش‌های شرقی استان فارس، شمال و غرب هرمزگان، جنوب یزد و کرمان و بخش‌های شمالی سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

رئیس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون‌های سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیدار علی سلاجقه با رئیس سرویس اطلاعاتی مصر کذب محض است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز یکشنبه 29 آبان ماه 1401 را تشریح کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی 40 هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد 132 یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

مدیرعامل پسماند شهرداری تهران از نوسازی 80 درصد از ماشین‌آلات تخصصی شهرداری تهران خبر داد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر بر هدایت جوانان به انجام فعالیت‌های اجتماعی تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از خسارت به 35 دستگاه از خودروهای آتش‌نشانی در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد و گفت: متاسفانه تاکنون 5 نفر از آتش‌نشانان در جریان اغتشاشات آسیب دیدند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ عمده ترین دلایل تصادفات تهران در 6 ماهه اول سال 1401 را تشریح کرد و گفت: 40 درصد از تصادفات تهران به دلیل عدم توجه به جلو رخ داده است.

سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست گفت: اقتصادی‌ترین راهبردها برای مهار چالش‌های محیط زیستی استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از جان باختن یاسین یاری، محیط بان منطقه حفاظت شده لشگردر خبر داد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه 80 درصد گازهای گلخانه‌ای توسط 3 کشور جهان تولید می‌شود، گفت: برای موضوع تغییرات اقلیم از کمک شرکت‌های دانش‌بنیان بهره مند شده‌ایم.

سخنگوی شهرداری تهران جزئیات خروج قطار شهری خط 5 از ریل را تشریح کرد.

زاکانی در پیامی برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

بهارستان - فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری 15 لیدر اصلی اغتشاشات در این شهرستان خبر داد و گفت: از این افراد نارنجک دستی، سلاح سرد و کوکتل مولوتوف کشف شد.