سه‌شنبه 3 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

به دلیل تخلفات و انحراف از اهداف، موضوع و وظایف و اختیارات کانون صرافان ایرانیان، موافقت‌نامه تاسیس این کانون صادره توسط بانک مرکزی، ابطال و انحلال کانون مذکور در دستور کار قرار گرفت.

هیات عالی واگذاری در خصوص اصلاح فهرست موارد مشمول واگذاری سال جاری و تعیین اصول و چارچوب کلی اهلیت در واگذاری‌ها تصمیم گیری می کند.

سکه امامی با افزایش قیمت یک میلیون تومانی نسبت به دیروز به 29 میلیون تومان رسید.

پروژه بزرگراه ایلام - مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش‌از 700 میلیارد تومان است.

شاهمیرزایی گفت: پدافند غیرعامل و مدیریت بحران برای حفظ قابلیت‌ها، توانمندی و مصون‌سازی سرمایه‌ها و دارایی‌های صنعت نفت در برابر تهدیدها مؤثر و حیاتی است.

دبیر انجمن سیمان گفت: عرضه سیمان در بورس باعث شد این صنعت که طی سال های گذشته هیچگاه تا این حد شفاف نبوده، امروز روند معاملات آن برای همه قابل نظارت باشد.

اهواز - وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی، مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان خوزستان را منصوب کرد.

با توجه به اعلام رسمی تعطیلی شعب بانک‌ها در روزهای 11 و 12 مرداد، بازار سرمایه (شامل بورس‌های اوراق بهادار و کالایی)، فردا و پس‌فردا در تاریخ‌های 11 و 12 مرداد تعطیل خواهد بود.

وزیر کار گفت: بخش اعظمی از درآمد چینی ها مربوط به اشتغال خانگی است که کم هزینه ترین اشتغال زایی به شمار می‌رود.

طبق اعلام بانک مرکزی، بانک‌های سراسر کشور چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 11 و 12 مرداد ماه تعطیل شد.

فاز نخست عملیات آب‌رسانی به پنج روستای قاسم‌آباد تهرانچی، کریم‌آباد، عباس‌آباد علاقه‌بند، علی‌آباد قیصریه و گل‌تپه کبیر در شهرستان ری امروز آغاز شد.

سخنگوی اقتصادی دولت از مذاکرات وزارت صمت و بانک مرکزی برای تامین ارز واردات خودرو خبر داد.

معاون حقوقی و فنی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور جزئیات نرخ عوارض خروج مسافر از مرزهای کشور را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تاکید کرد: خودروسازی که تاییدیه استاندارد را برای محصول خود دریافت کرده حق ندارد خودرو را در انبار و کف کارخانه دپو کند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران خبر داد.

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که 870 هزار خودروی فورد F150 را به خاطر وجود نقص فنی به نمایندگی‌ها فرا می‌خواند.