دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مشاور وزیر اقتصاد جزئیات ابلاغیه جدید دولت درمورد آرد و نان و تفویض اختیار به استان‌ها را ارائه کرد.

باغات انجیر دیم استهبان در جنوب غربی استان فارس، به طور رسمی توسط سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) به عنوان سامانه‌های میراث کشاورزی مهم جهانی (جیاس) برگزیده شد.

مشهد استاندار خراسان رضوی گفت: مساله آب در خراسان رضوی به نقطه بحرانی خود رسیده است و دانشگاه‌ها باید سهم خود را در حل مساله آب ایفا کند.

حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: من هیچ نامه‌ای مبنی بر رد صلاحیت از وزارت اطلاعات دریافت نکردم.

اهواز - استاندار خوزستان گفت: از چهار میلیون مسکنی که باید در چهار سال ساخته شود، سهم خوزستان 288 هزار واحد است که توسط مردم و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ساخته می‌شود.

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با ریزش بیش از 18 هزار واحدی مواجه شده و بیشتر نمادهای بازار در وضعیت منفی قرار گرفتند.

پس از نایابی شکر در چند هفته گذشته، این محصول با حجم کم در حال توزیع است و هر بسته 3 کیلویی آن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مبلغ 102 هزار تومان قابل خرید است.

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز کاهش قیمت 300 هزار تومانی را نشان می دهد.

اصفهان - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی باند دوم مسیر اصفهان به اردستان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود عملیات اجرایی این پروژه در سال 1403 به پایان برسد.

رئیس مرکز پژوهش های اتاق ایران با بیان اینکه سیاست های پولی کشور منسوخ است، گفت: دولت نباید درباره ارز بخش خصوصی مانند ارزهای نفتی عمل کند.

قیمت جدید خودروهای مونتاژی از سوی شورای رقابت اعلام شد.

سمنان - شرکت توزیع برق استان سمنان در واکنش به گزارش خاموشی های برق معابر شهری شاهرود مندرج در خبرگزاری مهر، طی جوابیه ای اعلام کرد وضعیت روشنایی معابر شاهرود مطلوب است.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با وزیر ورزش و جوانان دیدار و درباره زمینه های همکاری میان وزارتخانه و باشگاه سنگ آهن بافق بحث و تبادل نظر کرد.

سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر 720 هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.

پیرپیران گفت: اکنون مصرف برق در شرایط اوج خود قرار دارد و روز گذشته 71 هزار و 500 مکاوات نقطه اوج مصرف بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 2 هزار مگاواتی داشته است.

رییس اتاق ایران با بیان اینکه اتاق باشگاه سیاسی نیست و تبدیل به پناهگاه سیاسیون نمی شود، گفت: هیچ تقابلی بین بخش خصوصی و دولت و حاکمیت نیست و اجازه سواستفاده از این فضا را نمی‌دهیم.