دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.

یزد - فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 72 هزار و 200 عدد تخم مرغ، پودر ماشین لباسشویی، شکر و روغن سرخ کردنی خارج از شبکه توزیع در بازرسی از یک انبار خبر داد.

یزد - شرکت آب منطقه ای یزد در اقدامی فرهنگی برای فرهنگ سازی در مدیریت مصرف آب نسبت به برپایی غرفه نقاشی کودکان با موضوع «مصرف بهینه آب» اقدام کرد.

یزذ - رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: 220 معدن در استان یزد فعال است.

مسیر جنوب به شمال قطعه 2 آزادراه تهران - شمال امروز به بهره برداری رسید.

سوادکوه - سرپرست سازمان امور عشایری ایران گفت: از مجموع حدود یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت جامعه عشایری فقط آمار حدود یک میلیون و 100 هزار نفر از آنان در مرکز آمار ایران ثبت شده است.

با برگزاری آخرین مرحله قرعه‌کشی جشنواره زمستانه باشگاه مشتریان بانک تجارت، برنده بزرگ این دوره، مشخص شد و 3 میلیارد ریال دریافت کرد.

وزیر نفت ایران و وزیر انرژی عربستان طی دیدار و مذاکراتی فشرده و طولانی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین درباره وضع بازار نفت و سرمایه‌گذاری در این صنعت گفت‌وگو کردند.

سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به شایعه صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص این سازمان اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه رأی دراین‌خصوص ابلاغ نشده است.

دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم در راستای آشنایی کارکنان بیمه تجارت‌نو با مباحث قانون مبارزه با پولشویی در دو سطح مقدماتی و متوسطه برگزار گردید.

وزیر نفت ایران و وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک دیدار و بر گسترش همکاری‌های نفتی 2 کشور تأکید کردند.

وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو اوپک و ائتلاف اوپک‌پلاس در حاشیه هشتمین سمینار بین‌المللی اوپک در وین طی نشستی غیررسمی بر حفظ ثبات در بازارهای جهانی نفت خام تأکید کردند.

کرج - رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مسیر برگشت قطعه 2 آزادراه تهران - شمال در دولت سیزدهم تکمیل می‌شود.

افزایش تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف، پرشدگی 29 درصدی حجم آب مخازن سدهای کشور، افزایش 9درصدی مصرف برق و ظرفیت 7.2 میلیون تنی اتان در کشور از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

ارشناس مرکز مدیریت راههای کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال محدوده‌های گرماب تونل کندوان و پل زنگوله - ترافیک نیمه‌سنگین است.

پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال 1402 با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.