دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

در شروع ریزش بازار در اردیبهشت ماه دو نامه نگاری انجام شده است که سهامداران با حدود 45 روز تاخیر از آن مطلع میشوند، در زمانی که این نامه ها دیگر اثر خود را بر بازار گذاشته اند.

انجام تشریقات خروج موقت وسایط نقلیه غیر موتوری فاقد شماره انتظامی تا پایان خرداد ماه سال 1403 مهلت یکساله با رعایت مقررات مربوطه بلامانع است.

768 دستگاه خودرو به ارزش 12 میلیون دلار در مسیر ترخیص از گمرک هستند.

شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی دیگری مواجه شده که باعث کلافگی سهامداران شده است.

فعالیت سنتی پاشنه آشیل کشاورزی کشور بوده و به گفته رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان تهران، نرخ نفوذ دانش و فناوری در بخش کشاورزی کشور حدود 15 درصد است.

رشت - «سیدحامد موسوی ثابت» استاد گروه شیلات دانشگاه گیلان به کمک محققانی از ترکیه و آلمان موفق شد یک گونه ماهی 12 میلیون ساله زنده را در رودخانه‌های ایران کشف کند.

ساخت 4 میلیون واحد مسکونی از وعده های انتخاباتی رئیس جمهور بود که اگر روش اجرا اصلاح شود قطعا دولت می تواند آن را عملیاتی کند.

در راستای تسهیل و تسریع در امور اجرایی اعطای تسهیلات و کاهش مراجعه مشتریان به شعب، اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به معرفی‌شدگان سایت بانک مرکزی در سامانه فرابانک ملت فراهم شد.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از افتتاح پروژه 25 مگاواتی در تابستان خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه، قطعی برق بر روی کارخانه های شرکت از جمله کارخانه گندله سازی تاثیری ندارد.

جوایز چهل و سومین مرحله قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز (ریالی و ارزی) بانک سپه با شعار «در مدار مهربانی، از مردم برای مردم» با میلیاردها ریال جوایز نقدی اعلام شد.

قلاوند گفت: از مشکلات موجود می‌توان به کمبود دکل‌های خاص برای انجام حفاری‌های ویژه، طولانی شدن زمان پروژه‌های بالادستی اشاره کرد.

قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (5 تا 11 تیر) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

برخی از مسئولان معتقدند علت گرانی خودرو عرضه در بورس کالا بود اما بررسی برخی از محصول خودروساز داخلی نشان می دهد همواره قیمت عرضه آنها در بورس کمتر از قیمت بازار بوده است.

محسن خجسته مهر:86 درصد میادین مشترک در اروندان است که نسبت تولید میادین مشترک نسبت به میادین مستقل 3 به 1 است به عبارتی سه برابر نفت از میادین مشترک تولید می‌کنیم و یک برابر از میادین مستقل.

اصفهان - وزیر راه و شهرسازی گفت: در نهضت ملی مسکن 32 هزار هکتار زمین در سراسر کشور تأمین شده که چهار برابر زمین‌های پروژه مسکن مهر است.

شاخص کل بورس با اصلاح 5362 واحدی در شاخص کل مواجه شده است.