دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از آمادگی این سازمان برای ایجاد شهرک صنعتی بزرگ در کشور برای استقرار سرمایه گذاران چینی خبر داد.

باید حذف کامل تمام ردیف‌های نشان دار را در اولویت اول قرار گرفته و به کارکنان خزانه و بودجه و به فن آوری اطلاعات، مفاهیم مالیه عمومی آموزش داده شود.

خدادادی گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته 1200 تا 1500 مگاوات رمزارز غیر مجاز در کشور فعال است.

سکه امامی نسبت به دیروز تفاوت چندانی نکرده و به قیمت 28 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است.

مدیرعامل بانک تجارت، در سی و دومین اجلاس مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی کشور، خدمت‌رسانی این بانک به صنعت پتروشیمی را باعث افتخار دانست.

با نصب پایه سکوی F19 میدان مشترک فروزان در آینده نزدیک، عملیات حفاری تا پایان سال جاری بر روی آن آغاز خواهد شد که با تکمیل چاه‌های مربوطه تولید از این میدان مشترک افزایش می‌یابد.

مشهد فرماندار مشهد گفت: باید به سمت تسهیل گری در حوزه کشاورزی و تقویت حضور علم در کنار تجربه حوزه کشاورزی حرکت کرد.

سالاری از نهایی شدن ترکیب سهامداران پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و انتخاب اعضای هیئت مدیره این طرح خبر داد و گفت: هلدینگ خلیج‌فارس با 30 درصد سهم به‌عنوان سهامدار عمده این پروژه انتخاب شد.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد که اکنون روزانه به‌طور میانگین 305 تا 308 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه‌های کشور تحویل می‌شود.

فردا چهارشنبه 7 تیر 1402 قیمت وارداتی انواع چای نهایی و ثبت سفارش آن آغاز خواهد شد.

سمنان - معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: صنعت کشورمان در سال 1401 بنا به اعلام مرکز آمار کشور توانسته رشد اقتصادی 7.7 درصدی را از خود بر جای بگذارد.

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه تحولات خوبی در دولت سیزدهم در بخش معادن استان رخ داده است، گفت: رشد اقتصادی معادن 207 درصد برآورد می شود.

سمنان - رئیس سازمان صمت استان سمنان گفت: 13 تولید کننده و کارآفرینی صنعتی و معدنی استان طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفتند.

کرمان - مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه 6 کارخانه خودروسازی در استان مجوز فعالیت دارند، افزود: روزانه 822 خودروی جدید در استان کرمان مونتاژ و تولید می شود.

مدیرکل آسیای میانه، قفقاز و روسیه سازمان توسعه تجارت از برقراری روابط کارگزاری سوئیفت روسی با پلتفرم‌های داخلی خبر داد.