دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

اصفهان - رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان اصفهان از لایروبی 500 دستگاه پل در سال جاری برای کنترل سیلاب‌های احتمالی خبر داد.

ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی حداکثر تا ساعت 13 اعلام شد.

ساعت کار خدمت حضوری تمامی کارکنان دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی حداکثر تا ساعت 13 اعلام شد.

تولید خودروهای ساینا دستی S232 M، پژو 207 دستی پاناروما، دنا، رانا، رانا گیربکس 6 دنده و پژو 405 دو گانه سوز متوقف شده است.

برای اولین بار مجوز فعالیت سندباکس بیمه امروز و با حضور اعضای هیأت عامل بیمه مرکزی، رئیس مرکز فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و اقتصاد هوشمند وزارت اقتصاد صادر شد.

مرکز ملی راهبری شبکه برق ایران پیش‌بینی کرد با توجه به افزایش دما در روزهای آتی مصرف برق کشور نیز 2000 مگاوات افزایش داشته باشد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به نگاه ویژه وزارت نیرو و دولت به سیستان و بلوچستان، گفت: در کنار پیگیری‌ها برای تأمین حق‌آبه هیرمند، طرح‌هایی در سیستان با جدیت در حال اجراست.

با همکاری مناسب بیش از 60 درصد ادارات و دستگاه های اجرایی شهر تهران در طرح های مدیریت مصرف برق، روزانه بالغ بر 120 مگاوات از مصرف برق این کلان شهر در ساعات اوج مصرف کاسته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: پروژه‌های فنی و عمرانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به اهداف بسیار مهمی دست یابیم.

وضعیت موجود کیفیت خودروهای ساخت داخل به‌گونه‌ای است که تعداد عیوب فنی خودرو در سه ماه اول استفاده توسط مشتری (به ازای هر خودرو 3 ایراد فنی)، بیش از سه برابر میانگین جهانی است.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 44 مخاطره از 64 مخاطره طبیعی و سوانح انسان ساز در جهان در ایران رخ داده و در یک دهه اخیر سیلاب بیشترین خسارت اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است.

شاخص کل امروز رشد حداقلی را ثبت کرد تا تردیدها در بازار سرمایه همچنان ادامه دار باشد.

معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بر اساس آمار سال 95، در شهرستان شهریار؛ شهر قدس، ملارد و صفا دشت به ترتیب در حدود 12 هزار، 13 هزار، 6 هزار و 725 و 530 واحد بنای ناپایدار شناسایی شده است

قیمت سکه امامی نسبت به دیروز 200 هزار تومان کاهش یافته و به 28 میلیون و 500 هزار تومان رسید.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: 75 درصد از آب شرب تهران از 5 سد اصلی تامین می شود.

وزیر کشور گفت: در حال حاضر دو مساله جمعیت و خاک اولویت های ما در حفظ تمامیت اراضی و امنیت کشور بوده که نیاز به رسیدگی فوری با بسیج عمومی دارد.