دوشنبه 2 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

مشاهدات میدانی در بورس لوازم‌خانگی تهران نشان می‌دهد که انواع برندهای خارجی به‌صورت کاملاً آشکار در مغازه‌ها به فروش می‌رسد و این در حالی است که مدتهاست واردات لوازم‌خانگی به کشور ممنوع است.

طی هفته جاری قیمت خودرو مانند هفته پیش روند صعودی خود را حفظ کرده و قیمت ها میانگین 20 تا 30 میلیون تومان با افزایش مواجه شده اند.

تهران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از تردد سنگین در محورهای منتهی به شمال خبر داد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: تا ساعت 15 امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.

پیاده سازی الگوی مدیریت کریدورهای ترانزیتی ذیل مدیریتی یکپارچه و واحد بر اساس تجربیات موفق منطقه‌ای و جهانی، به عنوان وظیفه و نقش حاکمیتی، از سوی معاونت حمل ونقل پیگیری می‌شود.

مشاور وزیرراه و شهرسازی در حوزه مسکن گفت: اعتبارزدایی از اسناد عادی تحولی عظیم در حوزه صنعت مسکن است که می‌تواند سرمایه جذب کند.

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور گفت: 41 جایگاه ثابت در استان تهران آماده خدمت رسانی به متقاضیان ذبح دام زنده‌اند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

در بازار سرمایه ایران یک تحلیلگر و یک سرمایه گذار جدا از تحلیل اگر رانت اطلاعاتی نداشته باشد با شکست و ضرر مواجه خواهد بود.

پول ایران در بانک‌های عراقی، سنگین‌ترین سکوی پارس جنوبی نصب شدو تأمین حق‌آبه هیرمند دغدغه جدی دولت است از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.

سرعت گسترش بیابان در ایران 3برابر فعالیت‌هایی است که در بخش مقابله با بیابان زایی انجام می‌شود. سطح عرصه‌های بیابانی44میلیون هکتار بوده که 30 تا 32میلیون هکتار در معرض فرسایش بادی قرار دارد.

شوشتر - رئیس اداره شیلات شوشتر گفت: تعداد 500 هزار قطعه انواع بچه ماهیان بومی در تالاب عرب حسن و رودخانه کارون شهرستان شوشتر رهاسازی شد.

شاهرود - در گزارش ویدئویی نخست به تاریکی معابر شهر شاهرود پرداختیم حالا صبح و در روشنایی روز به همان معابر رفته تا شرایط را دوباره بررسی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در معاملات چنانچه اسناد رسمی وجود نداشته باشند، رصد کردن املاک و مراحل خرید و فروش آن شفاف نیست.

به گزارشبه‌منظور کمک به رونق بخش مسکن و ایجاد رقابت بیشتر، کلیه بانک‌ها و موسسات اعتباری می‌توانند با تایید بانک مرکزی نسبت به انتشار اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن اقدام کنند.

کرمان - مسئول روابط عمومی اداره فرودگاه های کرمان گفت: مسافران امروز پرواز تهران به کرمان پس از پیاده شدن، متوجه شدند که وسایل آنها قبل از پرواز، به داخل هواپیما بارگیری نشده است.